معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندربوشهر از آغاز به کار پل هوایی مکانیزه روبروی بیمارستان شهدای خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 06 June 2017
رسول رمضانی با بیان اینکه فراهم کردن رفاه حال شهروندان از اولویت های شهرداری بوشهر است گفت: با توجه به خطرات پیش آمده برای عابرین پیاده در محدوده بیمارستان شهدای خلیج فارس،شهرداری بندر بوشهر تمام تلاش خود را برای بهره‌برداری و رفع مشکلات فنی پل هوایی روبروی این بیمارستان انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان بوشهر، احداث پل هوایی مکانیزه عابر پیاده روبروی بیمارستان شهدای خلیج فارس بر عهده اداره راه و شهرسازی قرار گرفته بود افزود: شهرداری بوشهر از همان ابتدا برای هرگونه همکاری در راستای احداث پل هوایی و بهبود وضعیت عبور و مرور در این منطقه اعلام  آمادگی کرد.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر با اشاره به وجود برخی مشکلات در زمینه راه‌اندازی این پل اظهار داشت: شهرداری بندر بوشهر تمام تلاش خود را برای حفظ، حراست و نگهداری پل موصوف به کار برده و با اقدامات صورت گرفته و رفع ایرادات فنی، این پل مکانیزه اکنون به مدت ۱۵ روز است که به صورت آزمایشی راه‌اندازی و در اختیار شهروندان بوشهری قرار گرفته است.

رمضانی ابراز امیدواری کرد: با همکاری شرکت توزیع برق با شهرداری بوشهر، مشکل انشعاب برق پل به‌زودی رفع خواهد شد تا به صورت کامل به بهره‌برداری رسیده و موجب کاهش خطرات ناشی از تردد شهروندان در این محدوده خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار