عدم پرداخت معوقات کارکنان شرکت های پیمانکاری منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی کارگران وکارکنان زحمت کش را با مشکل روبرو کرده این کارگران نیز راهی جز تجمع نیافته و اقدام به تجمع خواهند کرد.
کد خبر: ۴۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 08 June 2015
تابناک بوشهر: به گزارش  گرنا، به نقل از یک منبع آگاه از صبح دیروز نزدیک به 160 از نیروهای بخش تعمیرات گروه روتاری و فیکس فازهای 12 پارس جنوبی در اعتراض به وضعیت حقوق ماههای آخر سال و نپرداختن عیدی اعتصاب خواهند کرد.

این دو گروه از زمان بهره برداری تا کنون به طور صحیح حقوق خود را دریافت نکرده اند.

این اتفاق در فاز 12 پارس جنوبی که در کنگان است روزانه 14 میلیون دلار درآمد دارد جای بسی تامل دارد که درآمد یک ساعت آن می تواند حقوق چندیدن ماه نیروهای خود را پردازد. بخشی از حقوق ها از بهمن پارسال پرداخت نشده است و شرکت فریمکو هم یک ماه و نیم است از دادن حقوق نیروهای خود طفره می رود.

این منبع آگاه افزود، تا به حال مسئولی پاسخگوی خواسته های این کارگران نبوده است.

عدم پرداخت معوقات کارکنان شرکت های پیمانکاری منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی کارگران وکارکنان زحمت کش را با مشکل روبرو کرده این کارگران نیز راهی جز تجمع نیافته و اقدام به تجمع خواهند کرد.مسئولان حوزه نفت و گاز با توجه به تعداد شرکت های پیمانکاری و تعداد کارگران و کارکنان مشغول در این شرکت ها باید ترتیبی اتخاذ کنند تا از حق و حقوق این افراد به درستی پرداخت شود تا مجبور به تجمع و تحسن نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار