استاندار بوشهر گفت: مراکز آموزشی شبانه‌روزی استان بوشهر افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۴۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 12 June 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مدیر کمیته امداد کشور اظهار داشت: خدمات کمیته امداد نقش بسیار مهمی در زندگی مددجویان دارد و نیاز است که همه دستگاه‌ها در اجرای طرح‌های کمیته امداد همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی بر لزوم ایجاد اشتغال مناسب برای مددجویان کمیته امداد برای خودکفایی این خانوارها تاکید کرد و ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه اقتصادی است و باید زمینه اشتغال نیروهای بومی در این بخش ها فراهم شود و یکی از پیش‌شرط‌های آن داشتن مهارت است.

استاندار بوشهر بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب برای جویندگان کار تاکید کرد و بیان داشت: تفاهم‌نامه‌های آموزشی بسیار خوبی برای افزایش مهارت جویندگان کار استان بوشهر امضا شده است و ۲۳ هزار نفر در این زمینه آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.

وی از ارائه آموزش‌های فعالیت در بخش نیروگاه برای ۱۰ هزار نفر از جوانان استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ۱۳ هزار نفر برای کار در تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی آموزش خواهند دید و در پایان این دوره‌ها گواهینامه مهارتی دریافت می‌کنند.

سالاری از ایجاد زمینه اشتغال برای افراد آموزش دیده در این دوره‌ها خبر داد و افزود: حوزه کشاورزی استان بوشهر نیز یکی از ظرفیت‌های مهم برای اشتغال است که باید در این زمینه نیز حرکت شود.

وی بر لزوم توانمند سازی مددجویان و پرداخت تسهیلات اشتغال با همکاری بانک‌ها تاکید و افزود: ایجاد مراکز آموزشی شبانه روزی برای دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد به صورت جدی در دستور کار است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار