سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر گفت: از مدیران باشگاه ایرانجوان بوشهر خواسته شده برای تقویت کادر فنی دو مربی به تیم اضافه شود.
کد خبر: ۴۸۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 28 August 2017
سعید مفتخر شامگاه یکشنبه پس از باخت تیم ایرانجوان بوشهر در دیدار خانگی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه در این بازی با برنامه‌تر بودیم اظهار داشت:  برای تیم نفت مسجد سلیمان یک موقعیت فراهم و آن هم به گل تبدیل شد.

وی با بیان اینکه می‌توانستیم به گل دست یابیم تصریح کرد: تیم ایرانجوان بوشهر می‌توانست به گل دست یابد ولی با بدشانسی از موقعیت‌ها استفاده نکرد.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر با اشاره به گرمای شدید هوای بوشهر افزود: با توجه به گرمای شدید هوا ولی بازیکنان ایرانجوان تمام تلاش خود را برای گل‌زنی انجام دادند ولی به این مهم دست نیافتیم.

مفتخر با بیان اینکه تیم ایرانجوان بوشهر نیاز به یک مشاور دارد خاطر نشان کرد: نیاز است یک مشاور در کنار تیم ایرانجوان بوشهر کار کند تا از لحاظ انگیزشی و روانشناسی بازیکنان به شرایط مطلوب برسند.

وی از پرداخت 10 درصد قرارداد بازیکنان تیم ایرانجوان خبرداد و گفت: خوشحالم که با مدیریت جدید 10 درصد قراردادها پرداخت شده است و امسال تیم ایرانجوان بوشهر مانند سالهای گذشته دغدغه مالی کمتری دارد.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر با تاکید بر پیروزی تیم ایرانجوان بوشهر در بازی آینده افزود: نیاز است ایرانجوان بوشهر در بازی آینده به یک پیروزی برسد تا از این شرایط بحرانی خارج شود.

مفتخر بیان کرد: امید می‌رود روزبه‌روز شرایط تیم ایرانجوان بوشهر مطلوب‌تر شود و در بازی آینده با تیم ماشین سازی تبریز بدنبال امتیاز خارج از خانه هستیم.

وی، با بیان اینکه شرایط داوری بازی خوب بود افزود: از مدیران باشگاه ایرانجوان بوشهر خواسته شده برای تقویت کادر فنی دو مربی به تیم اضافه شود.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر تصریح کرد: مدیریت باشگاه تیم ایرانجوان بوشهر شرایطی فراهم کرده  تا دو مربی فنی در کنار تیم باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار