امام جمعه آبپخش گفت: فلسفه وجود بسیج دانش آموزی، رشد فرهنگی و معنوی دانش آموزان است.
کد خبر: ۵۱۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 30 October 2017
حجت الاسلام خداداد رضایی عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید حوزه مقاومت دانش آموزی شهید فهمیده آبپخش اظهار داشت: فلسفه وجود بسیج دانش آموزی، تربیت و رشد فرهنگی و معنوی دانش آموزان است و باید نوجوانان و جوانان عزیز در کنار رشد علمی،به تهذیب نفس نیز بپردازند.

امام جمعه  آبپخش تعامل سازنده بسیج دانش آموزی و مدیران آموزش و پرورش را ضروری دانست و افزود: برای رسیدن به آرمان‌های مشترک این دو نهاد یعنی رشد فرهنگی و معنوی دانش آموزان باید با هم تعامل سازنده داشته باشند.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: با توجه به تهدیدات نرم دشمن در فضای مجازی و غیره باید در تربیت دانش آموزان حساس باشیم و ایمان به خدا و اعتقاد به احکام نورانی اسلام را در وجودشان تقویت کنیم.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: دشمنان برای گسترش ناهنجاری در نسل جوان نقشه‌های شومی طراحی کرده‌اند و وظیفه آموزش و پرورش و بسیج این است که راه‌های مقابله با این تهدیدات را با جدیت دنبال کنند و در بصیرت افزایی نسل جوان بکوشند.

در این آئین از زحمات سرهنگ دوم اکبر اسفندیاری تقدیر و ستوانیکم غلامرضا زمانی برازجانی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی شهید فهمیده آبپخش معارفه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار