فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان گفت: دشمن برای انحراف در انقلاب اسلامی دانش‌آموزان را نشانه گرفت است.
کد خبر: ۵۱۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 30 October 2017
سرهنگ نعمت‌الله غلامپور در آئین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید حوزه مقاومت دانش آموزی شهید فهمیده آبپخش اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، باشکوه ترین و موثرترین انقلاب مردمی در مقیاس جهانی است که در اختیار ما قرار گرفته و باید با تمام وجود در صیانت و پاسداری از آن بکوشیم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای انحراف در انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای انحراف در انقلاب طرح های مختلفی امتحان کرده‌اند که با هدایت های امام راحل و درایت و دوراندیشی رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم همه طرح های آنها در نطفه خفه شده است.

فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان تصریح کرد: البته نباید از مکر دشمنان غافل باشیم و باید برای مقابله با برنامه های آنها همیشه آماده و مهیا باشیم.

غلامپور بیان داشت: دشمن برای ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی، دانش آموزان را نشانه گرفته و بیشترین برنامه ریزی چند سال گذشته را برای تخریب قشر نوجوان و جوان ما انجام داده و عملیاتی کرده است.

وی افزود: باید هوشیار و بیدار باشیم و جوانان خود را در مقابل فتنه های استکبار جهانی ایمن کنیم و وظیفه اصلی برای تربیت صحیح  و اسلامی نوجوانان و جوانان، بسیج و آموزش و پرورش هستند.

فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان تصریح کرد: بسیج و آموزش و پرورش رسالت سنگینی بر دوش دارند و اگر وظائف خود را بدرستی انجام ندهند خطر انحراف آینده سازان ایران اسلامی وجود خواهد داشت.

سرهنگ غلامپور همدلی و همفکری میان بسیج و آموزش و پرورش را ضروری دانست و ابراز داشت: برای رسیدن به اهداف مشترک که همانا تربیت انقلابی و اسلامی نسل جدید است باید بسیج و آموزش و پرورش هم دل و هم فکر باشند که خوشبختانه در حال حاضر هماهنگی بسیار خوبی در سطح کلان وجود دارد و در شهرستان نیز چنین است.

در این آئین از زحمات سرهنگ دوم اکبر اسفندیاری تقدیر و ستوانیکم غلامرضا زمانی برازجانی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی شهید فهمیده آبپخش معارفه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار