مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: طرح و قانون کاداستر به صورت 100 درصدی درهمه 34 شهر استان این استان انجام شده است.
کد خبر: ۵۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 23 June 2015
تابناک بوشهر: علی بهرسی روز سه شنبه درجمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه افزود: در اجرای این طرح در سال گذشته 36 هزار جلد سند مالکیت دفترچه ای به سند مالکیت تگ برگی (کاداستری) تبدیل شد.

وی اضافه کرد: افراد دارای سند مالکیت دفترچه ای با توجه به پایان مدت فراخوان هایی که از سال 89 دراین اراتباط صورت گرفته به اداره ثبت مراجعه و نسبت به تبدیل سند مالکیتشان اقدام کنند.

بهرسی با اشاره به تصویب قانون کاداستری اراضی ملی دولتی و کشاورزی و اجرای آن از سال 94، بیان کرد: استان بوشهر دراین زمینه پیشتاز بوده و با توجه به تجربه پارس جنوبی که منجر به تضییع حقوق بیت المال شد بجد ازسال 86 طرح سند دار کردن اراضی پارس شمالی دنبال شد.

وی اظهارکرد: دراین ارتباط سند 16هزار هکتار از اراضی شهرستانهای دیر، کنگان، دشتی و تنگستان به صورت کاداستری تهیه شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در باره صدور سند مالکیت روستایی گفت: با همکاری بنیاد مسکن، 58 هزار سند مالکیت روستایی و سه هزار و 200 جلد سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت این استان صادر شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار