اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی، جمعیت بانوان فرهیخته، روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر با صدور بیانیه های جداگانه ای به مناسبت روز جهانی قدس از هم استانی ها و هموطنان گرامی برای شرکت در این مراسم دعوت کردند.
کد خبر: ۵۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 07 July 2015
تابناک بوشهر: اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان بوشهر، جمعیت بانوان فرهیخته استان بوشهر، روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، شورای هیئات مذهبی استان بوشهر، کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر، با صدور بیانیه های جداگانه ای به مناسبت روز جهانی قدس از هم استانی ها و هم وطنان گرامی دعوت کرد در این مراسم حضور فعال و پرشوری داشته باشند.
اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان بوشهر در بیانه‌ای تأکید کرد: بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام (ره) را باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیر فرزانه در جهان اسلام دانست.

جمعیت بانوان فرهیخته استان بوشهر در بیانیه ای خود آورده است: امت اسلامی در سراسر جهان همراه با ملت انقلابی ایران برای سی و پنجمین سال پیاپی به دعوت معمار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رض) لبیک گفته و ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس، با آرمان آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین تا نابودی اسرائیل غاصب عهد و پیمان خود را تجدید می کنند.
در بخشی از بیانیه ای شورای هیئات مذهبی استان بوشهر آمده است: به راستی قتل عام مردم بی دفاع فلسطین لکه ننگ دیگری بر جنایات بی شمار صهیونیست ها در تاریخ پیدایش ننگین این رژیم است و تصاویر کشتار وحشیانه کودکان فلسطینی توسط صهیونیست ها و سکوت مجامع بین المللی و حامیان منطقه ای و جهانی این رژیم منفور مرگ تمامی قوانین انسانی و بین المللی را ثابت می کند.
کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر در بیانیه خود اظهار داشت: ملت مسلمان ایران بر خود فرض می داند که به حکم تعهد اسلامی و با توجه و تاکید بر اندیشه های متعالی حضرت امام (ره) و در سایه رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری، در راستای اشاعه اسلام خواهی و حراست از ارزش های الهی حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام بدارد.
روابط عمومی تبلیغات اسلامی بوشهر در بیانیه ای خاطرنشان کرد: انتشار مداوم اخبار و عکس هایی از صحنه های مبارزه و رشادت های ملتی مبارز، صبور و مظلوم با دستان خالی در برابر جور ستمگران که به جرم اسلام خواهی مورد هجمه و حمله دژخیمان صهیونیست قرار گرفته اند، وجدان های آگاه را در سراسر جهان به ایجاد شور و حرکتی برای حمایت های نظری و عملی آزاداندیشان و به ویژه مسلمانان تشویق و ترغیب می کند.

در بخش دیگری از بیانیه مذکور قید شده است: روز جهانی قدس به تدبیر جاودانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) وعده گاه امت واحده اسلام برای استفاده از همه ظرفیت ها و قابلیت های مختلف مسلمین در راستای تحقق آرمان رهایی قدس شریف از چنگال متجاوزان و اشغالگران و احقاق حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین و فرصتی طلایی برای تجدید بیعت با آرمان های مقدس ملت مظلوم فلسطین و فراهم کردن زمینه عملی رهایی این ملت مظلوم از شر رژیم جعلی صهیونیستی است.

خبرگزاری رسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار