فرماندار جم گفت: مسئولان شهرستان جم انتقادپذیری را در خود تقویت کنند.
کد خبر: ۶۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 16 July 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله نوروزی چهارشنبه‌شب در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: مردم شهرستان جم در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه و بی‌نظیر داشتند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی تجدید بیعت کردند.

وی افزود: خدمت‌رسانی بهینه به مردم، باید مهم‌ترین اولویت مسئولان و متولیان امور در شهرستان جم باشد و هر کس مسئولیتی می‌پذیرد لازم است با تمام ظرفیت و توان در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: مسئولان باید برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت و بلندمدت داشته باشند و باید برنامه‌ریزی‌ها دقیق و حساب‌ شده باشد.

نوروزی تصریح کرد: از مدیران ادارات و نهادهای شهرستان جم انتظار داریم قانون‌گرایی را در دستور کار قرار دهند و بر اساس عقلانیت و تدبیر حرکت کنند.

وی یادآور شد: مدیران و مسئولان باید در برنامه کاری خود اولویت‌بندی داشته، مشارکت‌پذیر و مشارکت‌جو باشند، قانونگرایی و نظم را سرلوحه کار خود قرار دهند و تصمیم‌گیری عقلایی انجام دهند.

فرماندار شهرستان جم از روسای ادارات و نهادها خواست، روحیه انتقادپذیری را در خود تقویت کرده و با حوصله و سعه صدر به انتقادات و پیشنهادات مردم توجه کنند.

نوروزی گفت: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی در شهرها و روستاهای مختلف از جمله برنامه‌های امسال است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.
منبع: فارس
برچسب ها: شهرستان جم ، انتقاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار