سرپرست فرمانداری دیلم گفت: با توجه به توسعه فعالیت‌های تجاری و ملوانی دربندر دیلم طول اسکله بندر دیلم از ۷۰ متر به ۱۰۰ متر افزایش می‌یابد که نقش مهمی در تسریع ترخیص کالا در گمرک دیلم دارد.
کد خبر: ۶۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 19 July 2015
تابناک بوشهر: حسن اسماعیلی بعدازظهر امروز در نشست با امام جمعه دیلم با تبریک عید سعید فطر و با بیان اینکه شهرستان دیلم نقش مهمی در عرصه اقتصاد و تجارت دارد اظهار داشت: خدمت در بندر دیلم یک موهبت است چراکه مردمان این شهرستان با سابقه تاریخی که این شهرستان در اقتصاد ملی دارد مردمانی پاک سرشت، مذهبی و هم‌دل و همزبان با مسئولان هستند.

وی، با قدردانی از امام جمعه دیلم که از افتخارات این استان است گفت: با هماهنگی امام جمعه، تعامل مردم شهرستان دیلم و سایر مسئولان برای توسعه و پیشرفت این شهرستان تلاش می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری دیلم با بیان اینکه نظام اسلامی در مذاکرات هسته‌ای پیروز میدان است تصریح کرد: با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، حمایت‌های رئیس جمهور، ملت بزرگ ایران و تلاش تیم مذاکره کننده نظام اسلامی ایران در مقابل قدرت‌های هسته‌ای شگفتی ساز شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه شهرستان دیلم محور دریا و تجارت دریایی است خاطرنشان کرد: اکنون سطح فعالیت‌های گمرکی دیلم افزایش یافته است که دراین راستا طرح‌های توسعه‌ای در گمرک دیلم در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه طول اسکله بندر دیلم افزایش می‌یابد گفت: ضمن اینکه طول اسکله گمرک دیلم از 70 به 100 متر افزایش می‌یابد برای تسریع در ترخیص کالا برنامه‌ریزی مدونی تدوین شده است.

سرپرست فرمانداری دیلم  با بیان اینکه توسعه همه جانبه در این شهرستان شکل گرفته است گفت: با تدبیر و اندیشه‌های صورت گرفته توسعه و پیشرفت همه جانبه دراین شهرستان شگل گرفته و این روند افق روشنی را همراه با امید و آرامش برای این منطقه ترسیم کرده است.

اسماعیلی، از واگذاری خدمات اداره بندر و دریانوردی دیلم به بخش خصوصی خبرداد و تصریح کرد: با واگذاری این حوزه به بخش خصوصی گامی دیگر در توسعه و پیشرفت گمرک این شهرستان برداشته می‌شود.

وی با اشاره به تصویب و اجرای طرح‌ها در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر بیان کرد: احداث منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر مهمی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار