سلیمانی بخشدار شبانکاره بیان داشت: شهید جایگاهش بسیار رفیع و دلها برای این عزیزان همیشه تنگ است. امنیت و آرامش و استقلال کشور از جان فشانی های این عزیزان است.
کد خبر: ۷۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 08 August 2015

جلسه هماهنگی مراسم تشییع سردار شهید غلامرضا بیژنی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دشتستان، ائمه جمعه و بخشداران شهرهای شبانکاره، سعدآباد و آبپخش در بخشداری شبانکاره برگزار شد.

به گزارش گرنا؛ سلیمانی بخشدار شبانکاره بیان داشت: شهید جایگاهش بسیار رفیع و دلها برای این عزیزان همیشه تنگ است. امنیت و آرامش و استقلال کشور از جان فشانی های این عزیزان است.

سلیمانی افزود: گمان نکنید کسانی که در راه خدا شهید شدند، مرده اند بلکه زنده اند و پیش خدای خود روزی می خورند ما مدیون شهدا هستیم.

وی یاداور شد: مراسمی یادبودی یکشنبه شب در یکی از مساجد شهر برازجان با حضور خانواده معظم آن شهید با همکاری سپاه و بنیاد شهید شهرستان دشتستان برگزار خواهد شد و همچنین مراسم یادبودی دوشنبه شب در مصلی نماز جمعه شبانکاره برگزار خواهد شد.

غلام پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشتستان از تمامی ارگان ها را موظف به همکاری هرچه با شکوه تر این مراسم نمود.

وی اظهار داشت: یکشنبه شب پیکر شهید از بوشهر به برازجان و  دوشنبه شب به شبانکاره منتقل شود و صبح سه شنبه به روستای خیارزار بخش شبانکاره زادگاه آن شهید منتقل و مراسم تشییع و تدفین انجام گیرد.

غلامرضا بیژنی در سال 67 در جزیره مجنون به شهادت رسید و بنا بر نظر خانواده، پیکر این شهید قرار است سه شنبه هفته آینده در زادگاهش روستای خیارزار بخش شبانکاره تشییع و به خاک سپرده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار