فرماندار دیلم خبر داد
فرماندار دیلم گفت: اعتبارات امسال شهرداری دیلم 2 میلیارد و 300 میلیون تومان است که با تخصیص یک میلیارد به بندر گردشگری حماد، به 3 میلیارد و 300 میلیون تومان رسید.
کد خبر: ۷۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 17 August 2015
حسن اسماعیلی صبح امروز در حاشیه بازدید از شهرداری و نشست با کارکنان و مدیران شهرداری بندر دیلم اظهار داشت: ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه شهر و شهرستان به شورای شهر و شهردار برای خدمت‌رسانی بهتر برای مردم شریف شهرستان دیلم با همدلی و همراهی بیش‌ازپیش کمک کنند.

اسماعیلی گفت: شورا نمایندگان مردم هستند و در تمامی زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف شهر نظر و ایده‌های اعضای شورا را لحاظ می‌کنیم.

فرماندار دیلم خاطرنشان کرد: شورای شهر در توسعه و پیشرفت در همه زمینه‌های بهداشتی ورزشی، ایجاد راه و اشتغال مسئولیت مهمی دارد.

وی اضافه کرد: محور دیلم ـ گناوه از محورهای مهم مواصلاتی استان بوشهر است که تأثیر زیادی هم در جذب گردشگر دارد.

اسماعیلی ادامه داد: برای احیای مجدد پروژه سد چم شیر که از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان بود، استاندار و نماینده مردم دیلم در مجلس در حال مذاکره و نشست با مسئولین مربوطه هستند.

فرماندار دیلم با اشاره به جذب حق آلایندگی برای توسعه استان که شهرستان دیلم نیز سهم عظیمی در آن دارد، بیان کرد: این ارزش‌افزوده و حق آلایندگی در تأمین منابع مالی شهرداری و دهیاری‌ها، مبلمان شهری، انجام طرح‌های عمرانی و خدمات بیشتر شهرداری برای مردم تأثیر زیادی دارد.

وی یادآور شد: اعتبارات امسال شهرداری دیلم 2 میلیارد و 300 میلیون تومان است که با تخصیص یک میلیارد به بندر گردشگری حماد به 3 میلیارد و 300 میلیون تومان رسید و در آینده برای توسعه و پیشرفت مرکز شهرستان تمام توان خود را خواهیم گذاشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار