فرماندار شهرستان دیلم خبر داد
کد خبر: ۷۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 18 August 2015
حسن اسماعیلی صبح امروز در سرکشی از باشگاه ورزشی، رزمی‌کاران کوثر شهر دیلم، اظهار داشت: ورزش از پایه و زیربناهای اصلی سلامت جامعه و از یک اهمیت ویژه در جامعه برخوردار است، زیرا هم با روح و هم با جسم انسان مرتبط است.

اسماعیلی در ادامه تأکید کرد: خدمت در عرصه‌های مختلف ورزشی و ایجاد فضای مناسب و فراهم کردن امکانات در این عرصه‌ها که سروکار با جوانان بوده، خدمتی مقدس و برای ما افتخاری بس بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: امسال با تخصیص اعتبارات خوب و قابل قبولی که به ورزش شهرستان تخصیص داده شد، احداث دو چمن مصنوعی در روستاها، روشنایی چمن ورزشگاه دیلم، خانه کشتی، تعویض کف‌پوش سالن‌های دیلم و تکمیل و تجهیز خوابگاه ورزشکاران دیلم در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دیلم اظهارداشت: برای برگزاری و میزبانی مسابقات باید در شهرستان زیرساخت‌های اولیه مهیا باشد که امسال با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به جوانان و به‌خصوص ورزش تحول عظیمی در این حوزه رخ خواهد داد.

گفتنی است، فرماندار دیلم در این بازدید قول اشتراک برق را به مدیر و ورزشکاران داد، همچنین در این بازدید معاون سیاسی اجتماعی و معاون عمران و برنامه‌ریزی حضور داشتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار