با موضوع دیابت و فشار خون صورت می‌گیرد
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از برگزاری همایش سبک زندگی سالم با موضوع دیابت و فشار خون طی هفته دولت در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۷۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 18 August 2015
سیدمجید حسینی ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت در دانشگاه علوم پزشکی به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و اظهار داشت: نشست ستاد هفته دولت بمنظور تدوین برنامه‌های این هفته در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

حسینی با بیان اهمیت انعکاس عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در این هفته بر ضرورت برگزاری با کیفیت برنامه‌های هفته دولت تاکید کرد.

وی به اهم برنامه‌های اجرایی در این هفته پرداخت و گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، دیدار مسئولان دانشگاه با ائمه جمعه، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌ها با حضور مسئولان استانی، همایش سبک زندگی سالم با موضوع دیابت و فشار خون، حضور کارشناسان دانشگاه بر برنامه‌های صدا و سیما و انعکاس عملکرد دانشگاه در برنامه‌های صدا و سیما از اهم برنامه‌های اجرایی توسط دانشگاه علوم پزشکی در این هفته است.

سرپرست روابط عمومی و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته اشاره و تصریح کرد: افتتاح خانه بهداشت در روستاهای دره‌بان شهرستان جم و روستای نظرآقای شهرستان دشتستان، استقرار اتوبوس آمبولانس درب مصلی جمعه و جشن روز کارمند و تقدیر از کارمندان دانشگاه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

حسینی تاکید کرد: جلسه هم‌اندیشی و نقد عملکرد طرح تحول نظام سلامت در حوزه درمان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دولت در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

در این نشست پس از بحث و تبادل‌نظر مقرر شد برنامه‌های متنوعی در هفته دولت در دانشگاه و شبکه‌های تحت پوشش به اجرا درآید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار