سردار رزمجو با اشاره به رصد لحظه به لحظه خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه گفت :‌ تمامی تحرکات و اتفاقات در خلیج فارس به صورت دقیق و لحظه به لحظه توسط نیروی دریایی سپاه مشاهده و رصد
کد خبر: ۸۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 21 August 2015

 به گزارش تابناک بوشهر به نقل از سوک ؛ صبح امروز _ سه شنبه _ یک فروند قایق پرنده با قابلیت های عملیاتی گسترده جهت ارتقاء توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران از خلیج فارس توسط منطقه دوم دریایی سپاه راه اندازی و تست گردید .

این قایق پرنده از پروژه های بازدارنده نیروی دریایی سپاه بوده ومتولی و مجری آن پایگاه دوم هوادریا بوشهر می باشد. دارای سرعت زیادوقابل توجه، ارتفاع پروازی مناسب و چندین ساعت مداومت پروازی بوده و قابلیت های گوناگون متناسب با شرایط خلیج فارس را دارا است.

سردار علی رزمجو فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه در این رابطه بیان کرد :

مجموعه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توکل به خداوند و استعانت از ائمه اطهار ، در قسمت تجهیزات دفاعی در مرحله مطلوبی قرار دارد و روز به روز در حال ارتقاء و پیشرفت است .
فرمانده ارشد سپاه در استان بوشهر افزود :

‌طراحی و ساخت تجهیزات با توجه به وضعیت اقلیمی و شرایط خاص خلیج فارس در دستور کارنیروی دریایی سپاه قرار دارد که این امکانات بر بنیه دفاعی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران می افزاید .

سردار رزمجو با اشاره به رصد لحظه به لحظه خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه گفت :‌
تمامی تحرکات و اتفاقات در خلیج فارس به صورت دقیق و لحظه به لحظه توسط نیروی دریایی سپاه مشاهده و رصد

می گردد و هیچ گونه تحرک و اتفاقی از چشمان تیزبین حافظان خلیج فارس پنهان نمی ماند .
وی افزود :‌ نیروی دریایی سپاه با اقتدار وتمام توان در حال انجام وظیفه بوده و گوش به فرمان ولی امر مسلمین آماده انجام وظایف محوله است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار