بخشدار آبپخش گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتستان 10 میلیارد ریال جهت ایجاد تاسیسات و زیرساختهای گردشگری در محور آبپخش- سعدآباد اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 22 August 2015
علی مردانلو شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مجری طرح اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است و این طرح در معرفی جاذبه های گردشگری بخشهای آبپخش و سعدآباد و تقویت وحدت و همدلی بین دو بخش و جلب توجه گردشگران نقش سازنده ای ایفا خواهد کرد.

وی یادآور شد: پس از مبادله موافقتنامه، این اعتبار در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بلافاصله مطالعات طرح شروع و در مدت زمان کوتاهی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مردانلو تصریح کرد: امروز گردشگری یکی از صنایع مهم جهانی است و استفاده از این پتانسیل جهت توسعه هر منطقه ای بسیار حائز اهمیت است..

وی خاطرنشان کرد: دو بخش آبپخش و سعدآباد در واقع بنوعی از مناطق گردشگر پذیر استان بوشهر است که سالانه بویژه در ایام نوروز میزبان شمار زیادی از مسافران و مهمانان از سراسر استان و کشور است.

بخشدار آبپخش اضافه کرد: توسعه همه جانبه آبپخش هدفی است که با جدیت دنبال می کنیم و از همه ظرفیت های موجود در این زمینه استفاده خواهیم کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار