آیین اختتامیه کارگاه عکس با حضور مسئولان در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 23 August 2015
حمید زارعی عصر امروز در آیین اختتامیه کارگاه عکس در دشتی گفت: این کارگاه عکس دریچه‌ای تازه بود که در عکاسی با حضور استاد گلی بر روی هنرمندان عکاس دشتی گشوده شد و امید است هنرمندان خود را بیشتر باور کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی افزود: عکاسی دنیای وسیعی است، ولی آنچه باعث ترقی هنرمند عکاس می‌شود، تلاش، پشتکار و افزایش دانش اوست.

وی ادامه داد: طی یک سالی که فرهنگسرای شهر شنبه با همت مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید احداث‌ شده است، اتفاقات فرهنگی و هنری خوبی رخ داده و باعث نشاط و شادابی بیشتری در این شهر شده است که از هیئت مدیره مؤسسه و پیگیری اشکان تقی‌پور مدیر اجرایی آن‌ که هنوز حمایت‌های خود را از این فرهنگ‌سرا قطع نکرده، تشکر می‌کنم.

ناصر گلی نیز گفت: باید سطح توقع ما متناسب با سطح امکانات باشد و شرایطی که در تهران وجود دارد، در خورموج وجود ندارد.

این استاد عکاسی با بیان اینکه هنرمندان خوب با پتانسیل‌های بالایی در دشتی دیدم که عکاسی در ذات آنهاست، اضافه کرد: آینده خوب و روشنی برای عکاسی خورموج پیش‌بینی می‌کنم، ولی بدون تلاش موفقیت حاصل نمی‌شود.

مدیر اجرایی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید نیز گفت: متأسفانه بر حسب وظیفه کاری دوستان خوبمان را در اتفاقات ناخوشاید پیدا می‌کنم، زلزله شنبه هر چند حادثه تلخی بود، اما احداث فرهنگ‌سرا اتفاق خوبی بود.

اشکان تقی‌پور اضافه کرد: هنر به معنای فضیلت از گوهر که نژاد است، برتر است و هنرمند در جامعه تأثیر همه‌جانبه دارد.

وی تصریح کرد: فرهنگ‌سرای شنبه که با درایت و پیشنهاد زارعی ساخته شد، با هدف تربیت هنرمند و مدیران فرهنگی احداث‌ شده و کارکرد خوب باعث می‌شود حمایت‌های بیشتری صورت گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار