محمد حسینی :
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی : به لطف و تلاش مسئولان شبکه بهداشت و بیمارستان هم‌اکنون تمایل مردم و مراجعه به بیمارستان افزایش‌ یافته است و ارائه خدمات به‌ گونه‌ای مناسب شده است که با خاطری آسوده برای مداوا به پزشکان در بیمارستان مراجعه می‌کنند.
کد خبر: ۸۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 25 August 2015
علی بهنام صبح امروز در آیین تجلیل از 20 پزشک بیمارستان زینبیه خورموج گفت: در بخش زنان تعداد 1150 زایمان طبیعی به‌صورت رایگان انجام‌ گرفته که هزینه آن به مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون تومان برآورد شده است.

وی بابیان اینکه 100 درصد پوشش واکسیناسیون کودکان زیر شش سال صورت گرفته است، یادآور شد: از زمان طرح تحول مبلغ 950 میلیون تومان به‌منظور بهبود و بهسازی اتاق بستری بیماران در بخش همراه با سالن‌های انتظار به‌صورت رایگان انجام‌ شده و پوشش غربالگری نوزادان برای بیماری هیپوتیروئیدی نوزادان و فنیل کتونوری 100 درصد پایان یافته است.

بهنام بابیان اینکه مرگ‌ومیر نوزادان و کودکان در دشتی پایین‌تر از شاخص استانی است، یادآور شد: مراقبت از بیماران فشار خونی و دیابت توسط گروه پزشکی به صورت 100 درصد اجرا شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی نیز اظهار داشت: پزشک و معلم دو رکن اصلی جامعه‌ بوده که قابل‌ احترام هستند.

محمد حسینی افزود: در گذشته نگاه مردم به بیمارستان نگاه خوبی نبود و به‌گونه‌ای بود که جرأت نداشتند جهت مداوا به بیمارستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: به لطف و تلاش مسئولان شبکه بهداشت و بیمارستان هم‌اکنون تمایل مردم و مراجعه به بیمارستان افزایش‌ یافته است و ارائه خدمات به‌ گونه‌ای مناسب شده است که با خاطری آسوده برای مداوا به پزشکان در بیمارستان مراجعه می‌کنند. در پایان نیز از 20 پزشک بیمارستان زینبیه خورموج تجلیل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار