فرماندار دیلم عنوان کرد
فرماندار شهرستان دیلم گفت: ۱۶ پروژه عمرانی که با سرمایه‌گذاری ۸۶ میلیارد ریال اجرا شده در شهرستان دیلم افتتاح شد.
کد خبر: ۸۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 26 August 2015
در سومین روز از هفته دولت طرح‌های عمران در شهرستان دیلم با حضوراستاندار بوشهر افتتاح شد.

فرماندار شهرستان دیلم با بیان اینکه این طرح‌ها شامل 8 طرح عمران شهری است اظهار داشت: ساخت معابر، پارک ماهرویان، روشنایی خیابان، کانال دفع آبهای سطحی از آن جمله است.

حسن اسماعیلی با اشاره به افتتاح طرح‌های راهسازی تصریح کرد: در این روز 4 طرح راه و شهرسازی متشکل از تعریض محور دیلم به گناوه، روکش اسفالت محور دیلم به بهبهان، نصب تابلو متغییر و اجرای دفع آبهای سطحی در محور دیلم به بهبهان است.

وی بهره‌برداری از مخزن ذخیره آب در روستای سیاه مکان، افتتاح طرح هادی سیاه مکان، ساخت پانسیون پزشکان روستای سیاه مکان، ساختمان دهیاری، پایگاه اورژانس جاده‌ای دیلم از دیگر طرح‌های افتتاحیه در شهرستان دیلم دانست.

فرماندار شهرستان دیلم با اشاره به آغاز اجرای 8 طرح عمرانی در دیلم خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی اداری دیلم، گلخانه سبزی و صیفی بویرات و بنه خاطره، ایستگاه توزیع گاز سی ان جی دیلم، پارک محله‌ای عامری، چمن مصنوعی زمین مینی فوتبال دیلم، و ساختمان دهیاری سیاه مکان و عامری عمبات اجرایی آنها آغاز شد.

مصطفی سالاری  نیز صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از 16 پروژه عمرانی در شهرستان دیلم با بیان اینکه همزمان با هفته دولت بیش از 409 پروژه عمرانی افتتاح شده، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها 309 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی توسعه شهرستان دیلم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: توسعه بازرگانی و تجارت، توسعه گردشگری، ایجاد منطقه ویژه شمال استان و توسعه کشاورزی از مهم‌ترین محورهای توسعه شهرستان دیلم است.

استاندار بوشهر با اشاره به محورهای گردشگری در شهرستان دیلم بیان کرد: توسعه منطقه گردشگری حماد دیلم با وسعت یک‌هزار هکتار مهم‌ترین طرح‌های گردشگری در شهرستان دیلم است.

سالاری با اشاره به تخصیص اعتبارات گردشگری در شهرستان دیلم گفت: 23 میلیارد ریال به منطقه گردشگری دیلم تخصیص یافته که سال گذشته 10 میلیارد ریال و امسال نیز 13 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر از دیگر محورهای توسعه دیلم است که طرح ایجاد این منطقه آماده شده و با جذب سرمایه‌گذار مناسب و توانمند وارد فاز بعدی می‌شویم.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار