نمایشگاه نقاشی تمثال شهیدان رجایی و باهنر طی آئینی با حضور فرماندار، معاونان و جمعی از مسئولان ادارات در شهر دیلم افتتاح شد.
کد خبر: ۸۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 27 August 2015
فرماندار دیلم ظهر امروز در این آئین با بیان اینکه برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند فرصتی مناسب برای معرفی چهره‌های هنری شهرستان و شناخت ظرفیت‌های هنری منطقه‌ای باشد، افزود: آثار بسیار زیبایی در این نمایشگاه ارائه شده که می‌توانند در سطح جامعه در حوزه مسائل فرهنگی و هنری نقش تاثیرگذاری داشته باشند. 

حسن اسماعیلی تصریح کرد: این آثار نشان از ذوق هنری و آموزش‌های استادان شهرستان دیلم است و امیدوارم بتوانیم در بقیه رویدادها و نمایشگاه‌ها فعالیت و آثار این هنرمندان را ببینیم و میزبانشان باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم نیز بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه پاسداشت یاد و خاطره شهدای دولت و حمایت از هنرمندان دیلمی در رشته نقاشی است.

عبدالصمد دشتی ادامه داد: این نمایشگاه شامل 30 اثر است که به مدت یک هفته در محل مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه سومین کتابخانه تخصصی هنرمندان با بیش از 250 عنوان و 600 جلد کتاب در زمینه‌های فرهنگی و هنری که اهدایی است، افتتاح شد.

در پایان این مراسم از چند تن از هنرمندان دیلمی که در رشته نقاشی فعالیت می‌کنند با اهدای هدایایی تجلیل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار