فرماندار بوشهر خبر داد:
فرماندار شهرستان بوشهر گفت: امسال ۲۲۳ میلیارد ریال به طرح‌های امید شهرستان بوشهر اختصاص می‌يابد.
کد خبر: ۸۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 29 August 2015
حسن ابراهیمی صبح شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: دولت یازدهم تلاش ویژه‌ای را برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم در نقاط مختلف داشته است.

وی به توسعه و عمران و آبادانی کشور، تحول در عرصه دیپلماسی و همچنین سیاست خارجی و بخش سلامت به عنوان بخشی از خدمات دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: در استان بوشهر نیز خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه شده است.

فرماندار شهرستان بوشهر با اشاره به تخصیص ۷۴ درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان بوشهر در سال گذشته، بیان کرد: ۲۵۰ پروژه عمرانی در شهرستان بوشهر اجرا شد.

وی از ابلاغ ۴۵ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی برای تکمیل و اجرای ۲۰۰ پروژه‌ عمران در سال جاری خبر داد و افزود: برای تکمیل طرح فاضلاب بوشهر نیز امسال ۱۰۰ میلیارد تومان ابلاغ می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر، اضافه کرد: ۲۲ میلیارد تومان نیز برای اجرای طرح‌های امید و زمین مینی فوتبال در شهرها و روستاهای شهرستان بوشهر اختصاص می‌یابد.

وی در ادامه از توسعه زیرساخت‌های جزیره خارگ در سال جاری خبر داد و افزود: برای رفع مشکلات برق جزیره خارگ، دو پست برق ۲۵ مگاواتی در این جزیره ساخته می‌شود.

فرماندار شهرستان بوشهر تصریح کرد: توسعه زیرساخت های روستایی در شهرستان بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این زمینه از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار