در سینما بهمن بوشهر
به دلیل مشکلات ایجادشده برای دستگاه‌های سرمایشی سینما بهمن بوشهر، اکران فیلم سینمایی محمد رسول‌الله به زمان دیگری موکول شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 30 August 2015
 امروز یکشنبه قرار بود فیلم سینمایی محمد رسول‌الله ساخته مجید مجیدی در سینما بهمن بوشهر اکران شود، اما خرابی دستگاه‌های سرمایشی سینما بهمن بوشهر مانع اکران فیلم شد.

رئیس حوزه هنری بوشهر در این ارتباط گفت: فیلم محمد رسول‌الله قرار بود امروز در بوشهر اکران شود، اما به دلیل اینکه از چهارشنبه گذشته نوسان برق در سینما موجب از کار افتادن دستگاه‌های سرمایشی این سینما شد، این فیلم امروز اکران نخواهد شد.

سیدحسین سیدزاده افزود: تا امروز این مشکل برطرف نشده و این کار نیازمند اعتبار خاصی است، البته پیگیری‌های لازم با اداره برق صورت گرفته است و به‌محض حل مشکل، فیلم محمد رسول‌الله در بوشهر اکران خواهد شد.

مدیر ناحیه برق شهرستان بوشهر نیز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: در مورد عدم اکران فیلم محمد رسول‌الله و مشکلات برق سینما باید عنوان کنم که مشکلی از طرف اداره برق نیست و ما ترانس برق سینما را هم عوض کرده‌ایم.

جهانگیر تل‌اشکی افزود: با وجود تغییر ترانس، ممکن است مشکلات داخلی سینما یا خود دستگاه‌های خنک‌کننده، موجب شده تا این دستگاه‌ها روشن نشوند.

بر اساس این گزارش، با توجه به گرمی هوا در بوشهر، امکان حضور علاقه‌مندان در سینما بدون وجود دستگاه‌های خنک‌کننده وجود ندارد و همین موضوع موجب شده که اکران فیلم محمد رسول‌الله با تاخیر همراه باشد.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ما ترانس برق سینما بهمن بوشهر از 350 ولت به 400 ولت تغییر کرده و ممکن است این تغییر ولتاژ، به دستگاه‌های خنک‌کننده سینما فشار وارد کرده باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار