پور فاطمی:
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور عزیز ایران اسلامی اهل جنگ نیست بلکه اهل تعامل است ولی برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس از این که ایران به عنوان یک ابر قدرت در جهان مطرح است ناراحت هستند.
کد خبر: ۸۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 31 August 2015
حجت الاسلام سید محمد مهدی پور فاطمی صبح دوشنبه در جمع مردم مسئولان و مردم روستای محمد آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری بنام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار داشت: اگر امروز می‌بینیم تیم مذاکره کننده کشورمان با قدرت در مذاکرات شرکت می‌کند و موفق است بواسطه همراهی مردم با دولت و اعتماد آنها نسبت به دولت است.

وی افزود: کشور عزیز ایران اسلامی اهل جنگ نیست بلکه اهل تعامل است ولی برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس از این که ایران به عنوان یک ابر قدرت در جهان مطرح است ناراحت هستند.

پورفاطمی در خصوص وضعیت اعتبارات شهرستان دشتی نیز گفت: در سال گذشته با تلاشهای صورت گرفته باتفاق فرماندار شهرستان ۲۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به پروژه‌های عمرانی شهرستان تزریق شد.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد زیادی از این پروژه ها به بهره برداری رسیده، تصریح کرد: تعدادی از این پروژه ها نیز از وضعیت پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند که بزودی افتتاح خواهند شد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در سال جاری ارزش افزده دهیاران این شهرستان به سه برابر افزایش خواهد رسید.

بخشدار مرکزی دشتی نیز گفت: در سال گذشته علی رغم همه مشکلات ۹۰ درصد خواسته های و مطالبات مردم در بخش مرکزی تحقق یافت که از عنایت فرماندار شهرستان تقدیر وتشکر می شود.

احسان رزمی نیا افزود: در دو سال گذشته علی رغم اینکه کارهای خوبی در سطح شهرستان و روستاها صورت گرفته ولی برخی از عزیزان از تریبون های مختلف این خدمات ارزشمند نظام و دولت را نادیده می‌گیرند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار