نماینده دشتستان در مجلس خبر داد
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری از سد دالکی تا سه سال آینده و تلاش در راستای جذب اعتبارات ملی برای توسعه بیش از پیش شهرستان دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 02 September 2015
حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه‌ در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: نقش شوراها در احصای مشکلات و تلاش در راستای رفع آنها بی‌نظیر است.

وی افزود: شوراهای اسلامی در مناطق شهری و روستایی شهرستان دشتستان پویا و فعال هستند و این مهم انگیزه مسئولان برای اعتلای دشتستان را افزایش داده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای بخش بوشکان در تولید مواد غذایی احداث سردخانه از نیازهای ضروری این شهر است، ولی تنگ‌نظری بانک‌های استان مانع تحقق این امر شده است.

موسوی‌نژاد بیان داشت: تعریف سند الگوی کشت متناسب با مناطق مختلف کشور از اقدامات مناسبی است که شاهد تدوین آن هستیم.

وی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی و معرفی محصولات مناسب جهت کشت در هر فصل از برنامه‌های ارزشمندی است که در سند الگوی کشت به آن توجه شده و این مهم به تقویت اقتصاد کشاورزی در کشور کمک شایانی می‌کند.

این مسئول اذعان داشت: احداث سد دالکی از نیازهای مهم استان در توسعه کشاورزی است و در سنوات گذشته پیگیری‌های فراوانی در این زمینه صورت گرفته است و تاکید کرده‌ایم که این پروژه تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در روزهای گذشته در ارتباط با وضعیت سد دالکی با وزیر اقتصاد و مدیرعامل بانک صادرات دیدارهایی داشته‌ام و 400 میلیارد ریال اعتبار اولیه به این سد تخصیص یافته که برای شروع کار مبلغ قابل توجهی است.

موسوی‌نژاد گفت: اجرای طرح پایلوت آبیاری تحت فشار در برخی از مناطق شهرستان از اقدامات ارزشمندی است که به‌ منظور رشد و اعتلای کشاورزی دشتستان شاهد اجرا می‌شود و وزارت جهاد کشاورزی مقدمات اجرای این طرح را فراهم کرده است.

وی افزود: طی روزهای گذشته در ارتباط با موضوع تجمیع مدارس که اعتراضات زیادی را به دنبال داشته با وزیر آموزش و پرورش مذاکراتی داشته‌ام و مقرر شده تدابیری به‌ منظور رفع این مشکل در شهرستان دشتستان اندیشیده شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توسعه اعتبارات دشتستان از اهدافی است که در سال‌های اخیر با همراهی مدیران شهرستان پیگیری‌های فراوانی در این زمینه انجام داده‌ایم و نتایج خوبی در این زمینه حاصل شده است.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: تلاش برای جذب اعتبارات ملی در کنار اعتبارات استانی و اعتبارات تملک دارایی از مسائلی است که برای اعتلای شهرستان باید به آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: دعوت مسئولان ملی برای حضور در شهرستان جهت برگزاری مشکلات و جذب اعتبارات از این طریق از رویکردهایی است که برای توسعه زیرساخت‌های دشتستان در دستور کار قرار داده‌ام.

موسوی‌نژاد گفت: در ماه‌های اخیر بیش از 27 نشست با وزرا و مسئولان ملی در پایتخت داشته‌ام و از این فرصت برای رفع مشکلات شهرستان دشتستان استفاده کرده‌ام.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار