مهرداد فرهمند
فرمانده انتظامی بخش آبپخش گفت: امنیت آبپخش مطلوب است و از مردم دعوت می‌کنیم برای ارتقای امنیت در سطح بخش همکاری کنند.
کد خبر: ۸۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹ 03 September 2015
مهرداد فرهمند پیش از ظهردیروز در آئین بازدید بخشدار آبپخش از فرماندهی انتظامی این بخش اظهار داشت: امنیت از نیازهای اساسی هر جامعه است و با تمام توان برای برقراری امنیت در آبپخش تلاش می‌کنیم.

وی افزود: در هفته‌های اخیر برقراری امنیت نخیلات و جلوگیری از سرقت ثمر نخیلات از اولویت‌هایی است که با جدیت به آن توجه داشته‌ایم و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی بخش آبپخش خاطرنشان کرد: در یک ماه اخیر سارقان ثمر نخیلات را شناسایی و بازداشت کرده‌ایم و برخورد قاطعی با ایشان صورت گرفته است.

فرهمند بیان داشت: در بحث پیشگیری از مواد مخدر با جدیتی تمام وارد کار و زار شده‌ایم و دستگیری دو نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر در چند روز اخیر از اقداماتی است که در این راستا شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی نخلستان‌ها و باغات منطقه آبپخش همکاری مردم در برقراری امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است و از همه باغداران می‌خواهیم در صورت مشاهده هر مورد مشکوک موارد را به فرماندهی انتظامی بخش اطلاع دهند.

این مسئول اذعان داشت: برخورد قاطع با خریداران خرماهای سرقتی از مواردی است که با جدیت به آن توجه داریم و در روزهای اخیر به تمامی افرادی که سابقه معامله خرمای سرقتی را داشته‌اند، به‌منظور جلوگیری از این موضوع تذکراتی داده‌ایم.

فرمانده انتظامی بخش آبپخش عنوان کرد: اطلاع‌رسانی جهت همکاری مردم با نیروی انتظامی از موارد مهمی است که در ارتقای امنیت جامعه تاثیرگذار است و از ائمه جمعه و جماعات و رسانه‌های محلی می‌خواهیم در این زمینه با نیروی انتظامی همکاری کنند.

فرهمند ابراز داشت: مصرانه برای ارتقای امنیت بخش در تلاش هستیم و در این راستا شاهد برقراری امنیت مطلوب در سطح بخش آبپخش هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار