امام جمعه آبپخش گفت: معرفی تمامی ابعاد محصول خرما از مسائل ضروری است که باید به آن توجه شود و رسانه‌ها در این زمینه نقشی مهم به عهده دارند.
کد خبر: ۸۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 05 September 2015
حجت‌الاسلام خداداد رضایی ظهر امروز در نشست هماهنگی جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما اظهار داشت: استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه آبپخش موضوع مهمی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما در آبپخش اقدام ارزشمندی است که ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر زمینه‌ برگزاری آن را فراهم کرده‌اند.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: نقش تبلیغی صدا و سیما در برگزاری جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما از اهمیت بالایی برخوردار است و برگزار کنندگان این جشنواره ملی باید رایزنی لازم در این خصوص را انجام دهند.

رضایی بیان داشت: توسعه صنعت گردشگری در استان بوشهر و فرهنگ‌سازی و تبلیغ زکات از اهداف والایی است که این جشنواره به آن می‌پردازد و برگزار‌کنندگان این همایش باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند که هیچ یک از این دو هدف دیگری را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

وی با تشریح برکات زکات اضافه کرد: ترویج فریضه الهی زکات از اهداف مهمی است که ستاد زکات در سنوات اخیر اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام داده و احیای این دستور اسلامی زمینه‌ساز رفع فقر و محرومیت از جامعه است.

این مسئول اذعان داشت: تبلیغ و معرفی خرمای استان در سطوح ملی و بین‌المللی هدف مهمی است که انتظار می‌رود با توجه به گستردگی جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما شاهد انجام اقدامات اصولی در این زمینه باشیم.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: تبیین نقش خرما در سلامت و معرفی خواص فراوان غذایی این محصول از رویکردهایی است که در آیتم‌های جشنواره ملی گردشگری و فرهنگی شکرانه زکات خرما باید به‌صورت جدی به آن پرداخته شود.

رضایی گفت: از تمامی افرادی که در ماه‌های اخیر برای تحقق این رخداد بزرگ فرهنگی و مذهبی در آبپخش تلاش کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار