رئیس هیات فوتبال آبپخش گفت: نبود اسپانسر قوی یکی از مسائلی است که مشکلات مالی باشگاه‌های ورزشی آبپخش را تشدید کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 06 September 2015
تابناک بوشهر: عباس دشتی شامگاه شنبه در میزگرد بررسی مشکلات ورزش آبپخش اظهار داشت: مشکل کمبود اعتبارات، مهم‌ترین معضلی است که ورزش آبپخش از گذشته تا امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: نبود استپانسر قوی در سطح شهرستان دشتستان و منطقه آبپخش از عوامل مهمی است که سبب تشدید مشکلات اقتصادی باشگاه‌های آبپخشی شده است.

رئیس هیات فوتبال آبپخش با تشریح دلایل کم‌رونقی فوتبال این شهر خاطرنشان کرد: باشگاه‌داری فصلی یکی از دلایل کم‌رونقی فوتبال در آبپخش است و اکثر باشگاه‌های این شهر فعالیت خود را در دو فصل بهار و تابستان متمرکز کرده‌اند.

دشتی بیان داشت: کمبود بازیکن از عواملی است که به کم‌رونقی فوتبال آبپخش دامن‌ زده است و هر روز شاهد تشدید این موضوع هستیم.

وی اضافه کرد: امروز کودکان ما علاقه‌ای به فعالیت‌های ورزشی نشان نمی‌دهند و اوقات فراغت خود را با بازی‌های رایانه‌ای و فضای مجازی سپری می‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: انحلال باشگاه‌های ورزشی آبپخش طی سنوات گذشته از عواملی است که رغبت حضور در عرصه‌های ورزشی را از کودکان و نوجوانان شهر ما گرفته است.

رئیس هیات فوتبال آبپخش عنوان کرد: سال گذشته دو باشگاه قدر استقلال و آزادی آبپخش منحل شدند و در سال جاری نیز برخی از باشگاه‌های ورزشی آبپخش وضعیت مطلوبی ندارند و در آستانه انحلال قرار گرفته‌اند.

دشتی بیان داشت: هیات فوتبال آبپخش هم‌اکنون مصمم است که با برنامه‌های منظم در راستای احیای فوتبال این شهر همچون دهه‌های گذشته گام بردارد.

وی افزود: احیای فوتبال محلات و تشکیل رده نوجوانان و نونهالان توسط باشگاه‌های ورزشی از تدابیر این هیات در سال جاری به‌منظور پویایی فوتبال این شهر است.

رئیس هیات فوتبال آبپخش گفت: احداث زمین چمن مصنوعی از اقدامات ارزشمندی است که با جدیت مدیریت شهری آبپخش در هفته‌های گذشته شاهد بهره‌برداری از آن بودیم و این مهم فضا را برای احیای فوتبال محلات مساعد کرده است.

دشتی اظهار داشت: تبدیل باشگاه‌داری محلی به باشگاه‌داری آماتور و حرفه‌ای در آبپخش از محورهای مهم برنامه هیات فوتبال برای ارتقای فوتبال آبپخش است.

وی افزود: احداث زمین چمن مصنوعی شماره دو آبپخش به‌منظور ارتقای فوتبال آبپخش به سطح حرفه‌ای از ضروریات فوتبال این شهر است و امیدواریم با دقت نظر مسئولان شاهد تحقق این امر در سنوات پیش رو باشیم.

دشتی با تاکید بر ضرورت فعالیت‌های تبلیغی به‌منظور احیای فوتبال آبپخش گفت: اداره ورزش و جوانان، اداره آموزش و پرورش، هیات فوتبال، رسانه‌ها و خانواده‌ها از عوامل مهمی هستند که باید با اقدامات تبلیغی خود زمینه را برای احیای فوتبال این شهر هموار کنند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: آبپخش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار