شروع به کارکرد؛
آکادمی فوتبال منطقه ی ویژه انرژی پارس در جم با حضور بیش از 500 بازیکن بومی و آینده دار شهرستان جم زیر نظر مربی درجه یک فوتبال کشور حمید معماری و باکادری مجرب آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 06 September 2015
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ آکادمی فوتبال منطقه ی ویژه انرژی پارس در جم با حضور بیش از 500 بازیکن بومی و آینده دار شهرستان جم زیر نظر مربی درجه یک فوتبال کشور حمید معماری و باکادری مجرب آغاز به کار کرد.

 این کار ارزنده از باشگاه منطقه ی ویژه اقتصادی انرژی پارس از سال قبل با جذب بازیکنان توانمند و مستعد بومی و ساکنین شهرک های جم استارت زده شد و از امسال با عنایات ویژه مهندس یوسفی مدیر عامل منطقه ی ویژه اقتصادی انرژی پارس و زحمات ارزنده ی بهرام رضاییان مدیر عامل این باشگاه و سرپرست توانای این آکادمی محمد ابراهیم جانباز فومنی به شکل تشکیلاتی و منظم زیر نظر مربی برجسته و طراز اول کشور و آسیا استاد حمید معماری به صورت رسمی آغاز به کار کرده است .

  این باشگاه همچنین با گزینش بازیکنان با استعداد از سطح شهرستان در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در سطح استان وکشور فعالیت می کند که آینده ای بسیار روشن برای ورزش فوتبال شهرستان و استان بوشهر تصویر خواهد نمود.

  مردم جم قدردان زحمات مهندس یوسفی و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه منطقه ی ویژه اقتصادی انرژی پارس در امر توسعه ی ورزش به خصوص رده های پایه به منظور استعداد یابی و پرورش بازیکنان بومی که به ارتقاء ورزش فوتبال شهرستان ختم می شود، هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار