امام جمعه بوشهر:
امام جمعه بوشهر گفت: اگر ما در عرصه پدافند ضعیف باشیم از دریا و هوا و حتی زمین مورد تعرض قرار می‌گیریم به همین سبب تقویت پدافند باید در اولویت باشد.
کد خبر: ۹۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 06 September 2015
 آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب مستقر در استان بوشهر با گرامیداشت سالروز تشکیل پدافند اظهار داشت: قطعاً هر نظامی که دارای نیروهای مسلح قوی در سه عرصه تجهیزات و بروز رسانی آن و مدیریت ستاد و قدرت رزم بالای صف باشد در جغرافیای بین الملل به عنوان یک کشور قوی و مقتدر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم نیروهای مسلح قوی و توانمند درعرصه‌های دفاعی تاکید کرد: اگر کشوری دارای نیروهای مسلح قوی نباشد قطعاً این نظام مورد طمع کشورهای سلطه‌گر قرار می‌گیرد.

صفایی بوشهری نیروهای مسلح قدرتمند مایه آرامش و اقتدار است خاطرنشان کرد: اینکه امام راحل و سپس رهبر معظم انقلاب اسلامی اینقدر به نیروهای مسلح ایران اهمیت می‌دهند و تقویت می‌کنند به این سبب است که نیروهای مسلح یک نظام، مایه اقتدار، آرامش، توانمندی، توسعه و اقتدار بین المللی است.

نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر با بیان اینکه پدافند یک مقوله جدی و جدا از دیگر نیروهای مسلح است افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امر به تفکیک پدافند از نهاجا فرمودند به سبب همین اهمیت است.

وی با بیان اینکه پدافند در نبرد دور، در حمله و در دفاع نقش اساسی دارد تصریح کرد: هم اکنون رویکرد و سیاست راهبردی نیروهای نظامی از نبرد نزدیک به نبرد دور تبدیل شده است و پدافند در نبرد دور، در حمله و در دفاع نقش اساسی دارد.

صفایی بوشهری با تاکید بر تقویت پدافند در همه عرصه‌ها افزود: اگر ما در عرصه پدافند ضعیف باشیم از دریا و هوا و حتی زمین مورد تعرض موشکی قرار می‌گیریم به همین سبب پدافند در اولویت است و باید در این زمینه دارای تجهیزات مدرن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح باید به نوآوری‌های نوین و تولید داشته باشند خاطرنشان کرد: باید نیروهای مسلح ایران مجهز به موشک‌های میان برد و دور برد با برد بسیار بالا شوند و در این عرصه نوآوری‌های نوین و تولید داشته باشند.

وی با بیان اینکه کار پدافند یک کار فوق العاده متمرکز است  گفت: به همین سبب کار فرهنگی و روحی روانی در این حوزه بسیار مؤثر است.

صفایی بوشهری تصریح کرد: آمادگی ذهنی و بدنی در پدافند مقوله بسیار مهمی است و اگر بدن قوی نباشد و ذهن متمرکز نباشد قطعاً کار پدافند دچار مشکل می‌شود.

وی، با بیان اینکه پدافند و نیروهای مسلح ایران، جوان هستند و این مزیت بسیار خوبی است افزود: در نیروهای مسلح، نیروهای ستاد باید باتجربه و نیروهای صف و حوزه تولید سخت افزار همگی جوان باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار