دیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از فعالیت ۲۴۰ موسسه قرآنی در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 07 September 2015
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در نشست صمیمی مدیران موسسات و خانه های قرآن شهرستان با فرماندار بوشهر تاکیداظهار کرد: مسئولان باید توجه بیشتری به برنامه های دینی داشته باشند و این حداقل کمک ها را پیش بینی کنیم تا چرخ حوزه دین فعال تر شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به نقش توسعه معرفت دینی و به‌ویژه معارف قرآنی در کاهش آسیب ها ادامه داد: هر چه میزان و کیفیت فعالیت های دینی گسترش بیابد آسیب های کمتری در جامعه رواج پیدا می‌کند.

وی افزود: در راستای افزایش تعالی معنوی جامعه برنامه ریزی فرهنگی باید به گونه‌ای باشد که ما با استفاده از ترویج فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی باعث پیشگیری از ناهنجاری‌ها و بزهکاری‌ها شویم.

حجت‌الاسلام سروستانی بر لزوم تاسیس مرکز محوری فعالیت های قرآنی به‌عنوان یک مرکز فعال قرآنی برای سیاستگذاری و برنامه ریزی فعالیت های قرآنی، برگزاری جلسات اساتید و پیشکسوتان و کرسی هایی برای آنان تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تقدیر از کمک ارزشمند فرماندار در اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بوشهر برای موسسات و خانه‌های قرآنی تصریح کرد: با مساعدت فرماندار بوشهر سایر موسسات قرآنی که پوشش داده نشدند در سال بعد پوشش داده می شوند.

وی اظهار داشت: مسئولان باید توجه بیشتری به برنامه های دینی داشته باشند و این حداقل کمک ها را پیش بینی کنیم تا چرخ حوزه دین فعال تر شود.

گفتنی است، در پایان این نشست که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، حواله های تجهیز مراکز قرآنی شهرستان بوشهر اهدا شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار