فوتبال بوشهر چند سالی است که علیرغم معرفی استعدادها به فوتبال کشور همچنان در پیچ و خم مشکلات مالی و مدیریتی وا مانده است و این مسئله روز به روز دامنه بر پیکر رنجور فوتبال بوشهر گسترده تر می کند.
کد خبر: ۹۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 07 September 2015
عبدالرضا کللی – فوتبال بوشهر چند سالی است که علیرغم معرفی استعدادها به فوتبال کشور همچنان در پیچ و خم مشکلات مالی و مدیریتی وا مانده است و این مسئله روز به روز دامنه بر پیکر رنجور فوتبال بوشهر گسترده تر می کند.

ایرانجوان تنها نماینده استان در لیگ دسته یک از ابتدای لیگ به قول فوتبالی ها در دقیقه نود مهیا شد و با اخطاری مالی از جانب کمیته انضباطی مواجه شد که این مشکل با نامه و پیگیری رئیس هیات فوتبال استان به مهلتی چهار هفته ای مبدل شد و امروز پایان این مهلت فرا رسیده است.

در هیمن راستا چهار تیم دسته یکی از جمله ایرانجوان بوشهر بر اساس ابلاغیه دیروز سازمان لیگ حق حضور در هفته پنجم را ندارد. سفری اتوبوسی با بیش از 14 ساعت در راه است و همه چیز در هاله ای از ابهام ، چرا ؟ تا به کی این سردرگمی و استرس و اضطراب باید سراپای فوتبال بوشهر و هوادارنش را آزار دهد ؟

ایرانجوان خورموج با آن هواداران مشتاق و پر شورش واگذار شد ،کارگر بنه گز هم این روزها با سیلی صورت خود را سرخ نگهداشته و مشکلات عدیده ای را پیش رو دارد و پرسپولیس گناوه که به دلایل مشابه دیگر تیمهای هم استانی خود فاقد فعالیت است و از طرف دیگر سرنوشت نا مشخص شاهین شهرداری و اتفاق روز گذشته که عملا این تیم به گونه ای تحقیر آمیز در میان 40 تیم قرار نگرفت . آیا نمی شد کمی دقیق تر پیش رفت ؟ آیا نباید اختلاف نظر و سلیقه ها را کنار گذاشت ؟ چه کسی پاسخگوی خاطر  رمیده ی فوتبالدوستان بوشهری است ؟این فوتبال روزگاری مایه شادی و طراوت مردم بوشهر بود.

جناب استاندار عزیز تدبیر شما در بازگشت شاهین و حمایت از ایرانجوان قابل تقدیر است ، اما هم اکنون فوتبال بوشهر با همکاری و تعامل سازنده دستگاههای مرتبط نیاز مند تدبیری اورژانسی است .

منبع: فوتبال بوشهر

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار