مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر اعلام شد:
کد خبر: ۹۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 08 September 2015
روز گذشته، شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در اطلاعیه ای، شرایط آب را در 7 شهر در استان بوشهر و روستاهای همجوار این شهرها را بحرانی اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده بود: با توجه به طغيان رودخانه شاپور و خسارت به تاسيسات آب در تصفيه خانه بوشيگان به مدت ۲۴ ساعت وضعيت بحراني، براي آب آشاميدني شهرستانهاي بوشهر، برازجان ،شهرهای آبپخش، سعدآباد، چغادك، دالكي، وحدتيه و روستاهاي محدوده شهرهاي فوق الذكر اعلام مي گردد.

این در حالی است که با گذشت مدت مقرر شده 24 ساعته، هنوز هم مشکل آب این مناطق مرتفع نشده است و همین امر موجبات نارضایتی مردم را فراهم اورده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این خصوص  گفت: طغیان رودخانه شاپور موجب ورود صدماتی به تصفیه خانه بوشیگان شده بود از این رو وضعیت آب برخی مناطق استان بوشهر بحرانی اعلام شد.

کیقباد یاکیده افزود: در برآورد اولیه، مشخص شد که 24 ساعت زمان جهت تعمیر این تأسیسات نیاز است اما متأسفانه تعمیرات تأسیسات آبرسانی نیازمند مدت بیشتری زمان بود.

وی ادامه داد: شرکت اب و فاضلاب استان بوشهر تلاش دارد تا در نهایت تا صبح روز چهارشنبه 18 شهریور ماه، مشکل این تأسیسات را حل کرده و وضعیت آب استان را از حالت بحران خارج نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار