فرماندار بوشهر:
فرماندار شهرستان بوشهر گفت: امکانات مورد نیاز در روستاهای شهرستان بوشهر ایجاد شود.
کد خبر: ۹۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶ 10 September 2015
حسن ابراهیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: در جزیره خارگ شاهد وجود مشکلاتی هستیم که از همه ظرفیت‌ها برای رفع این مشکلات استفاده می‌کنیم.

وی از تلاش ویژه برای حل مشکلات جزیره خارگ خبر داد و اضافه کرد: یکی از مشکلات این جزیره مربوط به برق است که امیدواریم با تلاش دستگاه‌های ذی‌ربط در آینده نزدیک شاهد رفع آن باشیم.

فرماندار بوشهر با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع مشکلات روستاها وارد عمل شوند، تصریح کرد: امکانات مورد نیاز در روستاهای شهرستان بوشهر ایجاد شود.

وی با اشاره به نزدیک‌شدن به اول مهر و فصل بازگشایی مدارس، بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای کمک به آموزش و پرورش و بهبود وضعیت خدمات تعلیم و تربیت استفاده شود.

ابراهیمی با بیان اینکه امسال دو انتخابات بسیار مهم برگزار می‌شود، افزود: امنیت بسیار خوبی در فضای عمومی استان و شهرستان شاهد هستیم که انتظار می‌رود این فضا تا زمان انتخابات نیز حفظ شود.

وی به موقعیت بسیار مهم و وجود مناطق استراتژیک در استان و شهرستان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و قضایی شاهد امنیت بسیار خوبی هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار