معاون استاندار بوشهر:
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان بوشهر ابلاغ شد.
کد خبر: ۹۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 10 September 2015
 سید محمد حسن باستی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی برای توسعه بیش از پیش استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های بسیار خوبی در دست اجرا است.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: در استان بوشهر نیز پروژه‌های نیمه تمام که دارای پیشرفت مناسب بوده و نیاز جامعه هستند، اجرا و تکمیل می‌شوند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: تعداد زیادی از این پروژه‌ها تکمیل و در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و چندین پروژه جدید دیگر نیز اجرایی شده است که امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری از آنها، شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم.

وی به افزایش اعتبارات عمرانی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: اعتبارات عمرانی استان بوشهر در سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که امسال به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

باستی از ابلاغ ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و سرمایه‌ای در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل عوارض آلایندگی در استان بوشهر جذب شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی را به عنوان یکی از اولویت‌های استان ذکر کرد و افزود: بر توسعه متوزان استان در بخش‌های مختلف تاکید داریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار