رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای دشتی:
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتی گفت: در راستای انعقاد تفاهم‌نامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با منطقه پارس جنوبی با برپایی دوره آموزشی مهارتی مددجویان زندانی در شهرستان دشتی توانمند می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 14 September 2015
تابناک بوشهر: احمد آبروان صبح امروز در آئین راه‌اندازی نخستین دوره آموزشی ایمنی و بهداشت صنعتی در زندان دشتی با بیان اینکه توسعه آموزش‌های مهارت از  اهداف مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای است اظهار داشت: در عصر حاضر یکی از شاخص‌های تاثیرگذار در راهبردهای رقابتی کشورها  وضعیت و جایگاه کار و کارآفرینی است که در دستیابی دولت‌ها و ملت‌ها به توسعه همه جانبه به عنوان یکی از ارکان کلیدی در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین مسیر، توسعه و ارتقاء سرمایه نیروی انسانی به عنوان یکی از عوامل موثر در توسعه و بویژه بهره‌وری نیروی کار نیازمند تجهیز نیروی انسانی با عنصر مهارت است.
                                            
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتی با بیان اینکه این سازمان آموزش‌های مهارتی ویژه همه آحاد جامعه در دستور کار دارد بیان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با رسالت ارائه آموزش‌های مهارتی به جوانان جویای کار در شهرها و روستاها، شاغلان بخش‌های مختلف اقتصادی، دانشجویان، سربازان، مددجویان زندان‌ها و آسیب دیدگان اجتماعی توسعه آموزش‌های مهارتی در همه زمینه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

آبروان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی افزود: نخستین دوره آموزشی ایمنی و بهداشت صنعتی در قالب تفاهم‌نامه همکاری با منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در زندان دشتی برای کمک به ایجاد اشتغال مددجویان برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عوامل بزهکاری در جوانان معضل بیکاری است تاکید کرد: امیدوارم با گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ایجاد اشتغال پایدار در کاهش بزهکاری و ناهنجاری‌های اجتماعی گامی مهم برداشته شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار