امام جمعه بوشهر گفت: زکات استان بوشهر با توجه به خشکسالی و قحطی سال‌های اخیر در کشور بالاترین آمار رشد را داشته است و توانسته از ۳۰۰ میلیون تومان به بیش از ۲ میلیارد تومان برسد.
کد خبر: ۹۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 15 September 2015
تابناک بوشهر:  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در نشست با آیت الله عالمی مسئول ستاد زکات کشور با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه کشاورزی به ویژه کشاورزی ثروت افزا موقعیت خوبی دارد، اظهار داشت: اگر در استان بوشهر با یک مدیریت علمی و آن نقشه جامع، یک طرح جامع، چابک و دانش بنیان با همکاری نهادهای مرتبط طراحی شود استان بسیار توسعه و پیشرفت می‌کند.

وی با اشاره به افزایش پرداخت زکات دراستان بوشهر خاطرنشان کرد: زکات استان بوشهر با توجه به خشکسالی و قحطی سال‌های اخیر در کشور بالاترین آمار رشد را داشته است و توانسته از 300 میلیون تومان به بیش از 2 میلیارد تومان برسد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر سطح رضایتمندی مردم استان در زمینه زکات را بسیار بالا دانست و افزود: زکات در استان بوشهر خیرات و برکات بسیار زیادی داشته و از محل وجوب زکات، طرح‌های کمک به فقرا، توسعه‌ای و آموزشی خوبی در استان انجام گرفته و این حاصل تلاش مردم و عملکرد خوب ستاد زکات این استان است.

صفایی بوشهری با اشاره به کشاورزی استان، تصریح کرد: کشاورزی استان بوشهر بخاطر شرایط آب و هوایی اگر مدیریت دانش بنیان شود بسیار مقرون به صرفه است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به طرح تدوین نقشه جامع کشاورزی استان که چند سال قبل ارائه کرده بودند، تصریح کرد: اگر این نقشه جامع مدیریت شود و صنایع تبدیلی و اقماری در کنار آن به وجود آید و بازاچه‌های تولید به مصرف توسعه پیدا کند و ایجاد اشتغال شود، استان بوشهر در حوزه کشاورزی استانی فوق العاده  می‌شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر استان ولایت‌مداری و فضای بسیار خوبی در استان حاکم است، اظهار داشت: فضای استان بوشهر فضای همدلی، وفاق و اخلاق محوری با نگاه ولایت مدارانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: استان بوشهر با این نگاه مدیریت می‌شود و همه مسئولان و مردم این مبنا را پذیرفته و در این مسیر حرکت می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار