کد خبر: ۹۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 16 September 2015
تابناک بوشهر:  مصطفی سالاری عصر سه شنبه در آئین بهره‌برداری از طرح آبرسانی شهر نخل تقی اظهار داشت: بخش عمده آب مورد نیاز استان بوشهر از خارج از استان تامین می‌شود و تلاش داریم که با ایجاد تاسیسات آبشیرین‌کن بخشی از نیازها در داخل استان تامین شود.

وی از ساخت و راه‌اندازی ۱۲ تاسیسات آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ساخت آبشیرین‌کن در شهرهای کنگان و بوشهر با پیشرفت مطلوبی در دست اجرا است.

استاندار بوشهر از افتتاح آبشیرین‌کن کنگان تا دو ماه آینده خبر داد و افزود: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته شاهد بهره‌برداری از این تاسیسات و رفع مشکلات این منطقه باشیم.

وی به بحران آب در استان بوشهر و دیگر نقاط کشور اشاره کرد و ادامه داد: برای رفع مشکلات کم‌آبی مردم برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته است.

سالاری با بیان اینکه از امروز مردم شهر نخل تقی از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: رفع مشکلات آب شهر نخل تقی را دهه فجر سال پیش به مردم این شهر وعده دادیم و در سریع‌ترین زمان به قول خود عمل کردیم.

وی با ابراز خوشحالی از تحقق این خواسته مهم مردم نخل تقی، بیان کرد: آب به نرخ صنعتی خریداری خواهد شد و برای خرید این آب سالانه مبلغ ۷۵ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

استاندار بوشهر خواستار استفاده بهینه از این منابع آبی شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و از مصرف بی‌رویه پرهیز شود.

وی با بیان اینکه با همکاری و همراهی مردم و مسئولان همه مسائل به صورت جدی برطرف می‌شود، افزود: رفع مشکلات مردم در شهرستان عسلویه را به صورت جدی در دستور کار داریم.

سالاری از تلاش برای بهبود شرایط بهداشتی و زیست‌محیطی در شهرستان عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: اشتغال جوانان در شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی از دیگر برنامه‌های مهمی است که در شهرستان عسلویه دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور بهبود وضعیت اشتغال در این شهرستان دوره‌های آموزشی و مهارت‌افزایی ویژه‌ای برگزار می‌شود.

در این آئین، شبکه آبرسانی شهر نخل تقی به بهره‌برداری رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار