با حضور مردم و مسئولان
با حضور مردم و مسئولان مستند نگین سبز بوشهر در دومین ویژه برنامه جشنواره ملی فرهنگی و گردشگری شکرانه زکات خرما در آبپخش رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 17 September 2015
تابناک بوشهر: شامگاه چهارشنبه در قالب ویژه برنامه‌های دومین شب جشنواره ملی فرهنگی و گردشگری شکرانه زکات خرما، مستند "نگین سبز بوشهر" در شهر آبپخش رونمایی شد.

تهیه‌کننده این فیلم مستند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: مستند "نگین سبز بوشهر" در طی 6 هفته گذشته با همت گروه خبری سفیر آبپخش و گروه هنری یزدان‌فیلم در شهر آبپخش ضبط شده است.

نامدار عباسی اظهار داشت: هدف از ساخت این مستند معرفی شهر آبپخش و جاذبه‌های گردشگری پنهانی است که در قلب این منطقه نهفته است.

وی افزود: در این مستند جاذبه‌های گردشگری طبیعی شهر آبپخش و روستاهای مجاور را برای مخاطبان شرح داده‌ایم و این کلیپ در حقیقت معرفی اجمالی ظرفیت‌های گردشگری آبپخش است.

عباسی خاطرنشان کرد: امشب برای نخستین بار شاهد اکران و نمایش فصل اول مستند نگین سبز بودیم و در ماه‌های آینده و در قالب دو فصل دیگر شاهد ضبط مستند "نگین سبز بوشهر" خواهیم بود.

تهیه کننده مستند نگین سبز بوشهر گفت: معرفی چهره‌های ماندگار و تاریخ آبپخش موضوعی است که در فصل دوم این مستند به آن توجه داریم.

عباسی در ارتباط با فصل سوم مستند نگین سبز بوشهر عنوان کرد: در فصل سوم این مستند آواهای محلی آبپخش و بازی‌های بومی و محلی این خطه به مخاطبان معرفی می‌شود.

بر اساس گزارش فارس، محموده یزدانی‌بهرام‌آبادی نویسنده و کارگردان این مستند و مرتضی بهرامی در نقش دستیار کارگردان این مستند ایفای نقش کرده است.

عباس آقاخانی مدیر تصویربرداری، شاهرخ سروری گوینده متن، محسن ثبوت اپراتور هلی‌شات، محسن‌ دره‌شوری مدیر تدوین و جلوه‌های ویژه و نامدار عباسی تهیه کننده از عوامل اجرایی این مستند گردشگری هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار