آیت‌الله غلامعلی صفایی خطاب به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:
امام جمعه بوشهر گفت: در راستای رفع محرومیت و برخورداری مردم مناطق پیرامونی صنعت نفت طرح‌های عمرانی مناطق پیرامونی این صنعت در استان بوشهر توسعه یابد .
کد خبر: ۹۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 17 September 2015
تابناک بوشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با معاون وزیر نفت در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مهمی در حوزه نفت و گاز است اظهار داشت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های وزارت نفت در استان بوشهر در پارس جنوبی، پایانه صادراتی نفت خارگ و حوزه‌های تولید و پالایش نفت و گاز دیگر نقاط استان بوشهر قرار دارد.

وی با تاکید بر توجه به حوزه پیرامونی تاسیسات نفت در استان بوشهر گفت: هر چند توسعه صنایع تاسیساتی صنعت نفت در استان بوشهر دارای آثاری مهمی برای این استان است ولی از آن طرف باید همپای توسعه و پیشرفت طرح‌های این صنعت بر توجه به توسعه متوازن مناطق پیرامونی توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی صنعت نفت در استان بوشهر قدردانی کرد وافزود: طرح‌های اجرا شده در حوزه زیر ساختی استان بوشهر از سوی مسئولان صنعت نقت قابل تقدیر است ولی لازم است این طرح‌ها در راستای رفع محرومیت و برخورداری مردم مناطق پیرامونی صنعت نفت از امکانات رفاهی و عمرانی توسعه و ادامه داشته باشد.

صفایی بوشهری با تاکید بر حمایت همگانی از صنعت نفت کشور بیان کرد: صنعت نفت در عرصه‌های مختلف پیشرفت و توسعه همه جانبه‌ای داشته است که دراین راستا همگان باید از صنعت نفت کشور حمایت کنند.

امام جمعه بوشهر نقش صنعت نفت در استان بوشهر را مورد تحسین قرار داد و از مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خواست که پیام صمیمت مردم استان بوشهر را به وزیر نفت ابلاغ  کند.

وی نقش نفت در معادلات جهانی غیرقابل انکار دانست و افزود: نقش نفت در معادلات جهانی غیرقابل انکار است از این روز همگان باید از صنعت نفت کشور حمایت کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار