مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: ‌امکانات و خدمات مناسبی به مردم جزیره خارگ ارائه شده و این در حالی است که خدمات عام‌المنفعه دراین جزیره افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 18 September 2015
تابناک بوشهر: سید پیروز موسوی ظهر دیروز در نشست با مسئولان جزیره خارگ با حضور معاون وزیر نفت با بیان اینکه جزیره خارگ دارای موقعیت ویژه و استراتژیک است اظهار داشت: عمران آبادانی این جزیره در مشارکت همه‌جانبه با مسئولان ذیربط از اولویت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران است.

وی با بیان اینکه مردم جزیره خارگ همواره میزبانان خوبی برای صنعت نفت بوده‌اند تصریح کرد: با وجود محدودیت‌ها و موانع قانونی با تاکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امکانات و خدمات مناسبی به مردم جزیره خارگ ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران رضایتمندی مردم خارگ در راستای ارائه خدمات مطلوب مورد توجه دانست و افزود: از ابتدای فعالیت صنعت نفت دراین جزیره خدمات عام‌المنفعه بسیاری به مردم شایسته خارگ از سوی صنعت نفت ارائه شده ولی تلاش می‌شود که با ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر رضایتمندی مردم  ساکنان جزیره خارگ فراهم شود.

موسوی با اشاره به اینکه به اشتغال ساکنان بومی خارگ توجه ویژه‌ای می‌شود گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تاکنون 100 نفر از نیروی بومی خارگ در منطقه عملیاتی این جزیره به‌کارگیری و استخدام شده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به حل مشکلات رفت و آمد اهالی جزیره خارگ در مسیر دریایی خارگ به بوشهر بیان کرد: حل مشکل حمل و نقل دریایی ساکنان جزیره خارگ با اختصاص سهمیه بلیط در مسیر دریایی بوشهر به خارگ و بلعکس از برنامه‌های اجرا شده  توسط این شرکت است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران حمایت‌های همه‌جانبه از تیم‌های ورزشی و برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور را از دیگرخدمات ارائه شده از سوی شرکت پایانه‌های نفتی ایران به ساکنان جزیره خارگ دانست و افزود: در راستای مشکلات عمران شهری برخی از مسائل و مشکلات شهری جزیره خارگ از سوی تیم‌های کارشناسی این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و بسیاری از این مشکلات برطرف شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار