امام جمعه عسلویه:
حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد با بیان اینکه شورای نگهبان به‌منزله دیده‌بان نظام است افزود: شورای نگهبان به‌عنوان چشم بینای نظام و حافظ انقلاب محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 18 September 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: در دانشگاه امام محمد باقر(ع) دانشمندان مختلف در رشته‌های گوناگون تربیت و به جامعه تحویل می‌شد.

وی، با گرامیداشت روز عرفه این روز را روز نیایش و دعا دانست و با بیان اینکه همه مسلمانان باید از معنویات و فیوضات این روز استفاده کنند افزود: در روز مسلمانان باید با دعای با عظمت حضرت اباعبدالل‌الحسین(ع) در صحرای عرفه خودشان را با حجاج همنوا کنند تا ازاین طریق به خداوند متعال وصل شوند.

خطیب نماز جمعه عسلویه با تاکید بر امنیت در حرمین شریفین افزود: امنیت در حرمین شریفین باید برای زائران فراهم شود و حوادث سال‌های اخیر نشان می‌دهد حکام آل سعود لیاقت مدیریت خانه خدا را ندارند و باید بدست مسلمانان سایر کشورها سپرده شود.

امام جمعه عسلویه بر ضرورت توجه بیشتر حکام آل سعود نسبت به فراهم کردن امنیت زائران خانه خدا تاکید و بیان کرد: مسلمانان از نقاط مختلف دنیا برای زیارت حرمین شریفین به بیت‌الله الحرام  مشرف می‌شوند و باید امنیت مناسبی برای آنها ایجاد شود.

هاشمی‌نژاد به هفته دفاع مقدس پرداخت و با بیان اینکه این هفته یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام است گفت:  در جنگ 8 ساله با وجود خسارات فراوان برکات زیادی برای نظام اسلامی ایران به همراه داشت.

وی درگذشت آیت الله خزعلی را تسلیت گفت و افزود: وی رئیس بنیاد بین المللی غدیر، حافظ قرآن و نهج البلاغه بود که خدمات زیادی به اسلام و نظام اسلامی ارائه کرد.

خطیب نماز جمعه عسلویه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: خطر نفوذ دشمن فکری، فرهنگی و سیاسی خطرناکتر از نفوذ اقتصادی و مالی است که باید نسبت به آن هوشیاری لازم داشته باشیم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به جایگاه مهم شورای نگهبان در انتخابات بیان کرد: شورای نگهبان برای حفظ حق‌الناس ایجاد شد و نظارت استصوابی یعنی جلوگیری از نفوذ دشمن است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان به‌منزله دیده‌بان نظام است افزود: شورای نگهبان به‌عنوان چشم بینای نظام و حافظ انقلاب محسوب می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار