کد خبر: ۹۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 20 September 2015
تابناک بوشهر: سردار فتح الله جمیری روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: این برنامه ها شامل رژه نیروهای مسلح، شب شعر و خاطره، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان، ویزیت رایگان، ایستگاه صلواتی و مسابقات ورزشی است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این برنامه ها انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان جامعه است.

جمیری اظهار کرد: همچنین روسای دستگاه اجرایی می توانند خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران دستگاه مربوط را به عنوان یک قهرمان و الگو معرفی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان نور کشور امسال 11 مهر در روستای بحیری شهرستان دشتی زادگاه شهید شاخص کشور نادر مهدوی آغاز می شود.
جمیری گفت: سهمیه امسال اعزام دانش آموزان استان بوشهر به اردوهای راهیان نور 12 هزار نفر تعیین شده که با همکاری آموزش و پرورش تا 15 هزار نفر نیز افزایش می یابد.
وی تصریح کرد: همچنین امسال استان بوشهر برای برنامه شبیه سازی واقعه غدیر در کشورهای مسلمان انتخاب شده است.

دبیر بنیاد غدیر استان بوشهر نیز گفت: هفته دفاع مقدس یادآور عزت و شرف مردم ایران است.
حسین کارگر افزود: استان بوشهر در بیش از 40 عملیات بزرگ و کوچک دوران دفاع مقدس شرکت کرده و در جبهه دریایی نیز 34 عملیات مهم را برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: امروز نیز دشمن شدیدتر از گذشته برای ایجاد شک وشبه ، اعتقادات دینی مردم را هدف قرار داده است.

کارگر افزود: مراسم و برنامه های ویژه ای برای ایام غدیر در حوزه های فرهنگی، تربیتی، اجتماعی و هنری در استان بوشهر تدارک و تدوین شده است.

وی با تاکید بر انتقال پیام غدیر به نسل جوان گفت: انتقال پیام غدیر به نسل جدید جامعه یک امر واجب است که دراین حوزه نیز تاکنون با مسوولان 20 دستگاه اجرایی استان بوشهر هماهنگی شده است.

وی افزود: استفاده از تمام ظرفیت های مردمی در برگزاری هر چه بهتر برنامه های دهه امامت و ولایت مورد تاکید است و دراین راستا برنامه ریزی مهمی شده است.

کارگر گفت: برای شناخت بیشتر مردم نسبت به غدیر بازسازی واقعه غدیر در قالب برنامه های هنری و فرهنگی از اولویت های برنامه استان بوشهر است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار