آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: فقدان شخصیت ارزشمند آیت الله ابوالقاسم خزعلی ضایعه ای بزرگ برای حوزه های علمیه و نیروهای انقلابی است.
کد خبر: ۹۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 21 September 2015
تابناک بوشهر: آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: زندگی این روحانی با تمام خصلت های نیکویی که داشته باید برای بسیاری از روحانیون الگو باشد.

وی اضافه کرد: برخلاف برخی که از اصحاب سکوت هستند و در پرتو سکوت خود هم به انقلاب و هم به شخصیت خود ضربه می زنند آیت الله خزعلی از جمله کسانی بود که در راه ولایتمداری ساکت نبود و با پیشگام بودنش جان خود را نیز در این راه گذاشتند.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه این روحانی با بصیرت در صحنه انقلاب شناخته شده است اظهار داشت: آیت الله خزعلی همواره عمار و ابوذر وار زندگی کرد و برای تمامی کسانی که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند به تمام معنا حجت هستند و نشان داد که باید در راه ولایتمداری جان گذاشت.

امام جمعه بوشهر یادآورشد: نوع نگرش و موضع گیری آیت الله خزعلی در امور مختلف حجت را برهمه تمام کرد.

صفایی بوشهری گفت: این شخصیت بزرگ از جمله روحانیونی بود که در ایجاد و بقا انقلاب اسلامی نقش چشمگیری ایفا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: آیت الله خزعلی هم در زمان امام خمینی (ره) و هم در زمان کنونی که از نعمت ولایت فقیه در سایه مقام معظم رهبری بهره می بریم ایثارگرانه در راه پایبندی به انقلاب و آرمان های آن ایستادگی کرد
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار