همزمان با هفته دفاع مقدس
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر با شرکت در رژه با شکوهی توانمندی، اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 22 September 2015

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم صبحگاه مشترک باشکوهی صبح امروز در میدان امام خمینی(ره) بوشهر برگزارشد.

در این مراسم ابتدا نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، استاندار، اعضای شورای تامین، فرماندهان و مدیران دستگاههای اجرایی نسبت به شهدای والامقام ادای احترام کردند.

درمراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ابتدا امام جمعه بوشهر با تبریک هفته دفاع مقدس این هفته را یادآور رشادت‌های رزمندگان پرتوان اسلام  دانست و اظهار داشت: رزمندگان با ایمان و پرتوان اسلام درهشت سال دفاع مقدس چنان درسی به یاوه‌گویان و کفار دادند که تا ابد فکر تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را در مخیله خود نمی‌گنجانند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اکنون نیروهای مسلح ایران اسلامی با داشتن تجهیزات مدرن و به روز و وجود نیروهای پرقدرت و توانمند دراوج اقتدار و آمادگی قرار دارند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه هم با تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور در مراسم صبحگاه بخشی از توانمندی خود را به منصه ظهور می‌رسانند.

سردار علی رزمجو افزود: امروز نیروهای مسلح استان بوشهر با اقتدار و عظمت در اوج آمادگی دفاعی و بازدارندگی قرار دارند.

نیروهای مسلح مستقر در میدان صبحگاه  بوشهر به همراه تجهیزات نظامی پیشرفته از مقابل جایگاه مسئولان رژه رفتند و بخشی از توانمندی خود را نمایش دادند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار