امام جمعه بوشهر:
امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در همه عرصه‌های صف، ستاد و صنایع نظامی در اوج توانمندی و آمادگی قرار دارد.
کد خبر: ۹۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 22 September 2015
تابناک بوشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح مایه اقتدار، امنیت، امید و سرافرازی یک نظام هستند اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب چنان ارزش و جایگاهی در جغرافیای ملی و فراملی ایجاد کرده‌اند که مایه سرافرازی نظام ومردم گرانقدر ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با گرامیداشت فداکاری‌های رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان پرقدرت ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس امتحانی بزرگ دادند آن‌چنان که سرافرازانه  به هیچ وجه استکبار و کشورهای استکباری اندیشه تهاجم سخت به ایران در فکر و اندیشه خود راه نمی‌دهند.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه استکبارپس از شکست در تهاجم سخت، به تهاجم فرهنگی و نرم روی آورده است تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به حمدالله استکبار و دشمنان اسلام درتهاجم فرهنگی و نرم هم شکست می‌خورند.

وی، با بیان اینکه نیروهای مسلح در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارد بیان کرد: نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در همه عرصه‌های صف، ستاد و صنایع نظامی  در اوج توانمندی و آمادگی قرار دارد.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به توانمندی نیروهای مسلح در همه عرصه‌ها خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران درهمه عرصه‌‎های صف، ستاد و صنایع نظامی دارای توانمندی نرم افزاری، تولید سخت افزارهای مدرن نظامی هستند که مسیری طی می‌کنند که در آینده به خودکفایی می‌رسند.

صفایی بوشهری، با قدردانی از تلاش‌گران حوزه دفاع و امنیت استان بوشهر افزود: از همه تلاش‌گران حوزه دفاع و امنیت، استاندار و همه مسئولان، فرماندهان ومردم گرانقدر استان بوشهر قدردانی می‌شود و امید است با برخورداری از نعمت ولایت و پیروی از فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای برگ زرینی دیگری بر افتخارات استان بوشهر افزوده شود.

دراین مراسم نیروهای مسلح  استان بوشهر توانمندی خود را  در رژه باشکوهی از مقابل جایگاه مسئولان به نمایش گذاشتند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار