کشمکش بی پایان در شورای شهر؛
گفته می شود انضباط مالی احمدی و عدم تمکین در برابر برخی خواسته هایی که جنبه قانونی نداشته وی را به این نتیجه رسانده است که دیگر ادامه کار برایش ممکن نخواهد بود.
کد خبر: ۱۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱ 09 March 2015
تابناک بوشهر: با استعفای شهردار برازجان اختلافات اعضای شورا وارد فاز جدیدی شده و به نظر نمی رسد این شورا بتواند در خصوص ماندن را رفتن ماشالله احمدی به نتیجه قطعی برسد.

با استعفای ماشالله احمدی که به گفته خودش به سبب تصمیم وی برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی انجام شده اکنون شهرداری برازجان در بدترین وضعیت دو سال اخیر خود قرار گرفته است زیرا نه شهردار دارد و نه سرپرستی برای آن تعیین شده است. وضعیتی که کمتر در عرصه اجرایی شاهد آن بوده ایم.

بر پایه این گزارش، احمدی که با حمایت قاطع گروه موسوم به "5" توانسته بود به عنوان شهرداری غیر بومی بر این کرسی تکیه بزند در ادامه مسیر با همین گروه دچار چالش جدی شده و با گذشت زمان اختلافات عمیق میان وی و برخی از اعضای شورا که حامیانش محسوب می شدند تشدید شد تا شهردار گناوه ای الاصل برازجان را مجبور به استعفا کند.

شنیده ها حامی از آن است که دلیل استعفای شهردار حضور وی در انتخابات اتی مجلس نبوده بلکه خواسته های غیر متعارف برخی از اعضای شورا که حامیان او نیز محسوب می شدند وی را محبور به این کار کرده است. 

در همین حال گفته می شود انضباط مالی احمدی و عدم تمکین در برابر برخی خواسته هایی که جنبه قانونی نداشته وی را به این نتیجه رسانده است که دیگر ادامه کار برایش ممکن نخواهد بود. 

حال باید دید که آیا زور گروه منتقد امروز و حامیان دیروز احمدی بر دیگر اعضای شورا به ویژه جریان موسوم به گروه "4" یا همان اعضای مستقل خواهد چربید و در آستانه سال جدید برازجان را بی شهردار خواهد کرد یا خیر؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار