مسول سازمان بسیج رسانه بوشهر خبر داد
مسول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از اعزام کاروان فعالان رسانه‌ای استان بوشهر به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 02 September 2015
 عبدالله نجفی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر، ضمن اشاره به مجاهدت‌ها و فداکاری‌های بی‌بدیل ملت ایران گفت: همه باید در جهت حفظ و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنیم، البته در این زمینه وظیفه خانواده رسانه ویژه و سنگین‌تر است.

نجفی تأکید کرد: برای تبیین و انتقال صحیح مفاهیم دفاع مقدس نیاز است، اصحاب رسانه از نزدیک با ایثارگری‌های دلاوران آن دوران آشنا شده و این حماسه‌آفرینی‌ها را صادقانه به نسل‌های آینده منتقل کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: یک از مهمترین راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام که به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

نجفی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در اردوهای راهیان نور پیام‌آور هشت سال جانبازی و مقاومت ملت ایران در برابر زورگویی مزدوران و مستکبرین هستند که تمام سعی‌شان در جهت انتقال این فرهنگ در سایه پیروی از ولایت خواهد بود.

وی به عزیمت فعالان رسانه استان بوشهر به کرمانشاه اشاره کرد و افزود: کرمانشاه سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، همان دیاری که رژیم بعثی عراق هرگز نتوانست پیشروی چشم‌گیری در آن داشته باشد و سعی کرد با خیانت منافقین در اشکال مختلف از این مردم غیور انتقام گیرد.

نجفی در پایان به دیدار با مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، بازدید از مناطق عملیاتی، بازدید از موزه‌ها، مراکز فرهنگی و تاریخی و حضور در اماکن تفریحی و آموزشی به‌عنوان برخی برنامه‌های این اردوی پنج روزه اشاره کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار