کد خبر: ۱۰۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 26 September 2015
تابناک بوشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 18 زمین چمن مصنوعی در شهرستان دشتی احداث خواهد شد.

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان بوشهر؛حجت الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی جمعه شب در آیین افتتاح مسابقات والیبال جام ولایت در سالن شهید مهدوی شهر خورموج افزود: توجه دولت تدبیر و امید برای توسعه و تکمیل پروژه های ورزشی در استان بوشهر باعث توسعه و پیشرفت ورزش همگانی و قهرمانی خواهد شد.

وی یادآور شد: با حمایت استاندار بوشهر امسال 18 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال و تعدادی زمین والیبال در شهرها و روستاهای شهرستان دشتی ساخته خواهد شد.

پورفاطمی اضافه کرد: هفت زمین چمن مصنوعی در چهار شهر خورموج، کاکی، شنبه و بادوله و 11 زمین چمن در روستای بالای 500 نفر جمعیت ساخته خواهد شد که امیدواریم تا پایان سال تکمیل شود.

وی ادامه داد: اعتبار ساخت زمین چمن مصنوعی تیم فوتبال شاهین خورموج نیز از محل اعتبارات ملی جذب شده است که بزودی کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان دشتی گفت: با ساخت این فضاهای ورزشی در شهرستان سرانه ورزشی به صورت عادلانه افزایش خواهد یافت و باعث توسعه ورزش شهرستان می شود.

بهرام عباسی افزود: مسابقات والیبال جام ولایت به مناسبت دهه ولایت وعید سعید غدیر به مدت یک هفته و به صورت دوره ای با شرکت چهار تیم از شهرستان های جنوبی استان بوشهردر شهر خورموج برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار