فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: عربستان در قبال حادثه منا مسئولیت‌پذیر نیست و اجازه نمی‌دهد کشورها به مجروحان خود کمک کنند، اما فاجعه بزرگ خود حکومت آل سعود است که با کمک صهیونیست‌ها مسلمان‌کشی را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 27 September 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله جمیری صبح امروز در همایش تجلیل از مداحان ایثارگر استان بوشهر بابیان اینکه حضور مداحان ایثارگر در این همایش یاد شهدا را زنده کرده است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در مسیر راه شهدا قدم‌های بلندی برداریم.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و اعیاد دهه امامت و ولایت، جان باختن شمار زیادی از هم‌وطنان در حادثه منا را تسلیت گفت و بیان داشت: آل سعود که ادعای ام‌القری جهان اسلام را دارد و باوجود اینکه هزینه‌های میلیونی دریافت می‌کند، اکنون از مدیریت حج عاجز و ارائه خدمات لازم به مسلمانان عاجز است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: در سال‌های گذشته به خاطر بی‌تدبیری آل سعود بیش از 10 هزار زائر بیت‌الله الحرام جان خود را از دست دادند.

جمیری اضافه کرد: درآمد عربستان از اماکن زیارتی مکه و مدینه بیش از درآمد نفت است، به‌طوریکه 54 درصد درآمد کشور عربستان از اماکن زیارتی و 46 درصد درآمد آن از نفت است، با این‌ حال از اداره امور حجاج در زمان موسم حج عاجز است.

وی یادآور شد: ضمن اینکه در کوچه‌های عربستان نیز فقر و فلاکت مردم را می‌بینیم و جوانان زیادی هستند که از داشتن شغل مناسب عاجزند، اما درآمدهای هنگفت عربستان صرف عیاشی‌های حاکمان و خرید سلاح و مهمات کشتار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: در جنایات داعش، جنگ‌طلبان در یمن، بحرین، عراق و سوریه، لبنان، پاکستان و افغانستان جای پای خاندان منحوس و فاسد آل سعود مشاهده می‌شود.

جمیری تأکید کرد: اکنون این کشور در قبال حادثه منا مسئولیت‌ناپذیر هم هست و اجازه نمی‌دهد کشورها، به مجروحان خود کمک کنند، اما فاجعه بزرگ خود حکومت آل سعود است که با کمک صهیونیست‌ها مسلمان‌کشی را دنبال می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم مداحان در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: بسیاری از رزمندگان از فضای معنوی، اشعار و نوحه‌های دوران دفاع مقدس استفاده می‌کردند و موجب پیروی بزرگی برای همه ما شدند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به فضای معنوی در جبهه‌ها افزود: در معنویت‌افزایی دوران دفاع مقدس مداحان نقش مهمی داشتند.

جمیری با اشاره به حمایت شرق و غرب از عراق در هشت سال دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس تنها جنگ در 200 سال اخیر کشور بود که حتی یک وجب از خاک ایران هم به دشمن ندادیم و این موفقیت به برکت معنویت، توسل به اهل‌بیت و روحیه جهادی مداحان و ذاکران اهل‌بیت میسر شد.

وی ادامه داد: امروز ذاکران و مداحان همه ولایتمدار بوده و در خط ولایت هستند و در دوران دفاع مقدس نیز همین ولایتمداری را شاهد بودیم که با تبعیت از رهبر خود دشمن را شکست دادند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: برای ادامه راه شهدا و ایثارگران با همین تفکر ولایتمداری حرکت کنیم، ضمن اینکه امنیت حاکم بر کشور ناشی از ولایتمداری است.

جمیری گفت: موضوعی که موجب آرامش در کشور شده، جایگاه ولایت‌فقیه است و همین جایگاه و نگاه به ولایت‌فقیه است که کشور را سربلند کرده و اداره می‌کند.

وی تصریح کرد: مداحان در دوران هشت سال دفاع مقدس روحیه ایثار و شهادت را تقویت کردند و پیروزی‌های بزرگی به برکت تقویت روحیه ایثارگری توسط مداحان به دست آمد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه جوانان امروز آمادگی برای ایستادگی در مقابل استکبار را دارند، خاطرنشان کرد: روحیه استکبارستیزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از عوامل مهم پیروزی کشور در جنگ تحمیلی بود و امروز این روحیه در بین مسئولان نیز وجود دارد و باید با همین روحیه در مقابل استکبار بایستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار