با تودیع مبرا از دادگستری دشتستان، یاسر حیدری که سابقه فعالیت در دادگستری دشتستان و دادیاری استان بوشهر را در کارنامه خود دارد، به عنوان سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب دشتستان معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 30 September 2015
تابناک بوشهر: معاون قضایی دادگستری استان بوشهر بر لزوم مقابله جدی با زمین‌خواری در دشتستان تاکید کرد.

محمدجعفر مقدس در مراسم معارفه سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دشتستان، اظهار داشت: دادگستری استان بوشهر در راستای ایجاد امنیت پایدار در جامعه اهتمام می‌ورزد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

معاون قضایی دادگستری استان بوشهر با اشاره به ایجاد امنیت در دشتستان خاطر نشان کرد: پیش از این، جرائم خشن زیادی در دشتستان رخ می‌داد تا حدی که آمار قتل به 50 فقره در سال نیز می‌رسید اما با تلاش و کوشش دستگاه قضای این شهرستان، شورای تأمین و مسئولین برقراری تأمین امنیت در این شهرستان، امروز شاهد امنیت بالا هستیم.

مقدس ضمن تقدیر از تلاش‌های دادستان عمومی و انقلاب اسبق این شهرستان ابراز داشت: با رفتن حیدر مبرا از دادگستری دشتستان، وی در دادگستری شهرستان بوشهر ادامه فعالیت خواهد داد.

وی افزود: با تودیع مبرا از دادگستری دشتستان، یاسر حیدری که سابقه فعالیت در دادگستری دشتستان و دادیاری استان بوشهر را در کارنامه خود دارد، به عنوان سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب دشتستان معرفی خواهد شد.

معاون قضایی دادگستری استان بوشهر با اشاره به افزایش زمین‌خواری در دشتستان خاطرنشان کرد: امید است با همکاری مسئولین اداری و تمامی مردم با دستگاه قضا، شاهد مبارزه بیشتر با این جرم در دشتستان باشیم.

وی ضمن امانت خواندن مسئولیت‌ها و مناصب دولتی ابراز داشت: احترام به ارباب رجوع، تابع قانون بودن، افزایش سرعت و کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها، افزایش اطلاعات عمومی مردم در خصوص جرائم از جمله نکاتی است که همواره باید به آن توجه داشت.

در این آیین ضمن تقدیر از فعالیت‌های حیدر مبرا (دادستان سابق دشتستان)، یاسر حیدری به عنوان سرپرست دادسرای دشتستان معرفی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار